Aankoop begeleiding gezocht voor recreatie paardje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sam_opmissie

Aankoop begeleiding gezocht voor recreatie paardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-25 21:01

Goedemiddag allemaal, ik ga mijn aller eerste pony aanschaffen en dat op 37 jarige leeftijd. Heb vanaf mijn 6de tot 17de gereden, tussentijds wat verzorgpaarden her en der en moeder geworden. Nu blijft het altijd kriebelen en uiteindelijk de knoop doorgehakt. Ik zoek nu alleen een aankoop begeleider in de buurt van Noord Brabant, want daar heb ik een pony op het oog. Het is een recreatief paardje met een klein budget (5k) en ik laat hoor uiteraard ook helemaal keuren. Ken je iemand of kun je mij begeleiden dan hoor ik het graag.

troi

Re: Aankoop begeleiding gezocht voor recreatie paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 21:03

Ik heb daarvoor instructeurs en paardenvrienden gevraagd zij kenden mij, mijn rijstijl/ doelen en sterke en zwakke punten.

Soms ging iemand mee en soms stuurde ik filmpjes die ik gemaakt had voor een objectieve blik.

Sam_opmissie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-25 21:10

@troi ik heb wel bekenden in de paardenwereld maar dit paardje staat op 2 uur rijden afstand. Dat durf ik niet te vragen en zou dan zomaar kunnen zijn dat degene 4 uur in de auto zit voor niks als ik besluit niet tot aankoop over te gaan. Daarom dacht ik liever iemand die ik voor een aardig prijsje kan inhuren voor haar diensten. Online zie ik wel wat staan maar dat lijkt mij meer aankoop begeleiding voor sport paarden van een hoog bedrag.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 21:43

Mss een aardige bokker in de buurt die met je meewil ?

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 21:49

Waar in Noord Brabant zoek je? Ik heb zojuist mijn opleiding bewegingsanalist paard afgerond, en zou mee kunnen kijken. Nu ken ik jou of jouw rijstijl niet, maar ik kan wel kijken hoe het paard in zijn lijf functioneert, en of hij de door jou gestelde doelen waar kan maken. Mocht het voor mij te ver zijn, dan is er mogelijk een collega dichterbij.

Sam_opmissie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-25 21:51

Juut schreef:
Waar in Noord Brabant zoek je? Ik heb zojuist mijn opleiding bewegingsanalist paard afgerond, en zou mee kunnen kijken. Nu ken ik jou of jouw rijstijl niet, maar ik kan wel kijken hoe het paard in zijn lijf functioneert, en of hij de door jou gestelde doelen waar kan maken. Mocht het voor mij te ver zijn, dan is er mogelijk een collega dichterbij.

Heb je een pb gestuurd thanks!