Enquête voedingstherapie voor paarden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rvd96

Enquête voedingstherapie voor paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-25 11:51

Voor mijn scriptie aan de Hogeschool van Amsterdam heb ik een aantal vragen voor mensen die één of meerdere paarden in het bezit hebben.

Via deze enquête wil ik er achter komen wie de doelgroep precies is en wat hun behoeften zijn. Uw antwoorden in de enquête zijn uiteraard anoniem. Ze worden verwerkt om een goed beeld van de doelgroep te krijgen. Het wordt zeer gewaardeerd als u de vragenlijst in wilt vullen.

Ik ben dus alleen op zoek naar personen die zelf een paard hebben. De enquête duurt ongeveer 5 to 10 minuten.

Alvast bedankt! <3

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeHh_iaLSxC1eMYb_a0rcXriOlJDsGof0ECCKf5nkY7AlI4Sw/viewform

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 12:35

Je vragen zijn er erg op gericht dat je ervan uit gaat dat mensen een voedingsdeskunde willen voor hun paarden. Ik zou of je doelgroep richten op mensen met paarden die een voedingsdeskunige willen consulteren, of de vragen aanpassen met bijvoorbeeld waar mensen naast een voedingsdeskundige hun informatie halen. Want je hebt nu een paar verplichte vragen waarop niet iedereen een eerlijk antwoord kan geven :)

Leo

Re: Enquête voedingstherapie voor paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 13:06

Ingevuld, maar eens met bovenstaande opmerking. Ik heb het kunnen invullen omdat ik zelf eerder een voedingsadvies heb gehad én zelf Voedingstherapeut in opleiding ben (niet voor paarden).
Ik mis ook voor welke opleiding je dit onderzoek doet, dat zou ik altijd vermelden.

Rvd96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-25 15:44

Bedankt voor jullie reacties! Klopt, ik wil graag van mensen die nog nooit advies hebben gehad tot die er al bekend mee zijn weten wat voor hen belangrijk is op de website van een voedingstherapeut. Ik hoef dus niet te weten wat hun alternatieven zijn . Goed voorstel van de opleiding, dat ben ik inderdaad vergeten. Ik heb het erbij gezet ik de Enquête.

smurffie schreef:
Je vragen zijn er erg op gericht dat je ervan uit gaat dat mensen een voedingsdeskunde willen voor hun paarden. Ik zou of je doelgroep richten op mensen met paarden die een voedingsdeskunige willen consulteren, of de vragen aanpassen met bijvoorbeeld waar mensen naast een voedingsdeskundige hun informatie halen. Want je hebt nu een paar verplichte vragen waarop niet iedereen een eerlijk antwoord kan geven :)

Lukasje

Re: Enquête voedingstherapie voor paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 16:25

Ik vind de titel hier misleidend. Het is eigenlijk geen enquete voedingstherapie, maar voor mijn gevoel een enquete naar de layout van de website van een voedingstherapeut.

Rvd96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-25 19:26

Dankjewel voor je bericht, ik begrijp het gevoel. Dat dit niet duidelijk in de titel staat vermeld is iets wat ik beter wel had kunnen doen.

Na het bericht van Smurfie heb ik de tekst aangepast bij de enquête en dit er wel duidelijk bij vermeld, maar ik deel je mening dat dit eerder niet duidelijk beschreven stond.

Lukasje schreef:
Ik vind de titel hier misleidend. Het is eigenlijk geen enquete voedingstherapie, maar voor mijn gevoel een enquete naar de layout van de website van een voedingstherapeut.