Gezocht: stalling regio Goeree Overflakkee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jjjessicaaa

Gezocht: stalling regio Goeree Overflakkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-25 20:42

Voor mijn super lieve en sociale 15 jarige ruin ben ik op zoek naar een kleinschalige pensionstalling of iemand met stallen aan huis waar hij veel buiten kan en een eigen stal heeft.

Regio Goeree Overflakkee. Iemand tips of ideeën? Alvast bedankt voor het meedenken!

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-25 14:37

Goeree-Overflakkee kan dan heel groot zijn voor een eiland. Heb je specifiek een dorp of iets op het oog?

Je zou in Sommelsdijk eens bij stal van Eck kunnen navragen. In Ouddorp heb je de manege zitten en ook wat particuliere mensen die stallen verhuren. En op de achterkant van het eiland, Den Bommel/Ooltgensplaat etc. Zullen ook nog wel wat opties zijn.

Jjjessicaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-25 07:59

CupCakes_ schreef:
Goeree-Overflakkee kan dan heel groot zijn voor een eiland. Heb je specifiek een dorp of iets op het oog?

Je zou in Sommelsdijk eens bij stal van Eck kunnen navragen. In Ouddorp heb je de manege zitten en ook wat particuliere mensen die stallen verhuren. En op de achterkant van het eiland, Den Bommel/Ooltgensplaat etc. Zullen ook nog wel wat opties zijn.

Bedankt voor je reactie! Die opties ga ik zeker even na.. het dorp wat ik op het oog heb is Stad aan ‘t Haringvliet, maar ik wil best een stukje rijden voor een fijne plek