Volpension plek gezocht omgeving Steenwijk-Wolvega en omgeving.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

WGNJ1996

Volpension plek gezocht omgeving Steenwijk-Wolvega en omgeving.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-25 12:25

Hé hallo,

Leuk dat je mijn advertentie leest. Ik ben op zoek naar pensionstalling

Ik sta inmiddels 7 jaar op een plekje waar heel veel verandert wat niet ten goede komt van de gezondheid van mijn paard en daarom dus op zoek naar wat anders. Ik ga oprecht met pijn in mijn hart weg maar welzijn staat voorop! Het lijkt wel een spelt in de hooiberg te zijn.. Maar niet gewaagd is altijd mis!

Ik zoek in de omgeving:

- Steenwijk, steenwijkerwold, oldemarkt, de blesse, steggerda, peperga, vinkega, noordwolde, wolvega, vledder, vledderveen, nijensleek, havelte is eventueel nog een optie. Mocht jou plekje er niet tussen staan maar is het wel in een van eerder genoemde in de buurt? Wil je me dan alsnog contacten??

Wat zoek ik?

- Volpension, onbeperkt ruwvoer, 2xdgs krachtvoer, goed begaanbare buitenbaan, overdag lekker in het land, 's nachts op stal, mogelijkheid om af te spoelen. Verder écht geen eisen. Als ik op stal ben wil ik gerust mijn handen uit de mouwen steken, maar het moet geen vaste afspraak zijn omdat ik in de zorg werk en wisselende diensten heb.

Wie komt er bij jou op stal?

- 28 jaar, woon in Steenwijk.

- ontzettende vriendelijke grote friese ruin van 9 jaar oud. Geen stalgebreken. Makkelijk in de omgang/kudde.

Denk jij het ideale plekje voor ons te hebben, laat het me dan asjeblieft weten!

kevinsky

Re: Volpension plek gezocht omgeving Steenwijk-Wolvega en omgeving.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 12:48

Lastig hè, ik zit in dezelfde omgeving, heb ook wel eens gezocht.. maar niks geschikts tegen gekomen binnen deze eisen. |o De enige die ik kan bedenken is Stal schroteboer? Wil je overdag buiten en in de nacht op stal?

WGNJ1996

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-25 12:54

super lastig inderdaad. maar gelukkig heb ik nu nog wel plek, dat scheelt! Inderdaad overdag lekker buiten en 'snachts op stal.

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 13:37

Omdat dit topic beter op Ervaringen en Diensten past ga ik het daarheen verplaatsen.

VSW --> ED

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-25 10:37

De Zuidstroom Vinkega?
Stegeman in De Blesse?
Oenema in Wapse?