Instructeur grondwerk ZH

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Neyjen

Instructeur grondwerk ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-25 17:46

Iemand die een leuke spontane instructeur/instructrice weet die echt kennis heeft van biomechanica en grondwerkles kan geven in de randstad. Op locatie is geen probleem ik heb eigen vervoer.

Zelf (39) ben ik gediplomeerd paarden sportmasseur en wil graag les met mijn eigen paard kwpn merrie 170 van 7jaar

_Jelske

Re: Instructeur grondwerk ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-25 18:51

Je zou contact op kunnen nemen met Patrick Molenaar van Better Horses (vindbaar via Google). Echt een meester in verschillende wijzen van grondwerk.

Ze zitten weliswaar in asten, maar hij rijdt wekelijks routes, ook door zuid-Holland. En hij is misschien niet altijd wekelijks in de buurt, maar je krijgt altijd wel voldoende huiswerk mee om weer mee aan de slag te kunnen tot aan de volgende les.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Instructeur grondwerk ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-25 21:03

UHZ --> ED

Neyjen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-25 11:11

_Jelske schreef:
Je zou contact op kunnen nemen met Patrick Molenaar van Better Horses (vindbaar via Google). Echt een meester in verschillende wijzen van grondwerk.

Ze zitten weliswaar in asten, maar hij rijdt wekelijks routes, ook door zuid-Holland. En hij is misschien niet altijd wekelijks in de buurt, maar je krijgt altijd wel voldoende huiswerk mee om weer mee aan de slag te kunnen tot aan de volgende les.

Dankjewel voor je reactie ik ga vanmiddag kijken naar de site!