Hoi!
Ik heb 2 paarden die ik mogelijk op termijn zou willen verplaatsen naar een plekje in (de directe omgeving van) Oudenbosch. Dus Hoeven, Bosschenhoofd, Zegge, Oud-gastel, standaardbuiten Ed vallen binnen mijn zoekradius.
Ik heb al wel het een en ander aan stallen in beeld, maar tot nu toe nog niet echt een match denk ik. Is ook niet perse makkelijk omdat één van mijn paarden specifieke omstandigheden nodig heeft(medische oorzaken).
Dit zijn de stallen waarvan ik weet heb op dit moment en (waarschijnlijk) niet matchen;
Stal van Elteren, Oud-gastel
Stal Valenzo, Oud-gastel
Stal Zuiderberg, Oudenbosch
Stal de Hay, Zegge
De Berg Hoeve , Bosschenhoofd
En een aantal,oa Reigershof, horse palace, equinova, welke boven de prijsklasse uitvallen waarin ik zoek.
Criteria;
*half- of volpension, zelf service in overleg afhankelijk van de afstand.
*Tenminste één vlasstal ipv stro stal.
*ruwvoer hooi/kuil aanbod. Graszaadhooi is eigenlijk geen optie.
*bij seizoensgebonden weidegang: mogelijkheid tot individuele weidegang opbouw richting weide seizoen, waarbij ik de werkzaamheden daaromtrent eventueel zelf kan organiseren.
Andere opties zijn; hele jaar rond beperkte weidegang(bv icm snachts op stal) of sowieso beperkte weidegang in de zomer.
*Minstens een goede buitenbak welke ook bij minder weer bruikbaar blijft.
*Opbergruimte voor je spullen. Als je zelf stalkasten moet meenemen is dat ook geen probleem.
*mogelijkheid tot het gebruik van eigen instructie van buitenaf.
*toilet.
*maximaal rond de €320 per paard.
Wensen(geen harde must dus):
*binnenbak.
*round pen of vergelijkbaar voor grondwerken/longeren Ed.
*paard gerichte mentaliteit op stal, ik doe het slecht op een prestatie gerichte sfeer
*mag van zeer kleinschalig tm wat grotere setting.
Ik ben sociaal, flexibel, maar wel ook vooral bezig met de paarden als ik op stal ben. Ik help graag bij werkzaamheden daar waar nodig.
Paarden zijn beiden merries. Niet ijzerloos helaas.