paard door laten rijden/ opnieuw zadelmak maken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bjacobsen

paard door laten rijden/ opnieuw zadelmak maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-25 21:29

Ik ben opzoek naar iemand die met mijn merrie aan de slag wil. Heb haar afgelopen zomer zelf zadelmak gemaakt. Hierin heb ik erg rustig aan gedaan met haar. Dit ging ook helemaal goed. Alleen zijn we afgelopen februari samen achterover geklapt. Echt zo uit het niets. Ze heeft nog nooit een bok onder het rijden gegeven. Dus ik zoek eigenlijk iemand die haar weer het vertrouwen terug wil geven onder het zadel. Aangezien ik merk dat ik spanning heb. Dit vind ik niet eerlijk tegenover haar. Ik vind het ook geen probleem om haar ergens in training te zetten mits er dan zorg is waar ik achter sta en ze daar met rust en respect behandeld wordt.

Wat ik dus zoek:
- liefst geen al te grote stal
- iemand die met rust te werk gaat en kijkt waar het paard aan toe is. Dus geen 6 dagen in de week aan het werk of het paard in de krul trekken.
- onbeperkt ruwvoer door middel van een slowfeeder.
- ook vrije beweging minimaal 6 uur op een dag.
- mag ook mee genomen worden op een bosrit, wedstrijd, dus met de trailer weg ezv.
- liefst een uur rijden vanaf Kampen. Dan kan ik makkelijk langsgaan. Mocht het een kleinstukje verder zijn ook geen probleem.

Dus weet jij iemand of ben jij iemand let me know!!!

Furst

Re: paard door laten rijden/ opnieuw zadelmak maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 21:40

Ik raad Mandy Jam van The Red Pony enorm aan. Ik weet niet of het maar een uur rijden is vanaf jouw locatie, maar zij is echt top in haar vak!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 21:43

Utopia op bokt. De Warnaar Hoeve te Zundert. Beleert / Corrigeert paarden op een hele rustige en ontspannen manier. Super fijne plek grote stallen met uitloop.

Edit: was te snel zit niet in de buurt van Kampen, maar mijn paard gaat er ook heen dus we kunnen wel samen af en toe op bezoek ;) Kampen is wel in de buurt van mij.

Matheno

Re: paard door laten rijden/ opnieuw zadelmak maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 21:53

Elise Buiten! Alleen ik weet niet of die nog paarden aanneemt