Wat zijn op dit moment de mogelijkheden m.b.t. pension stallingen in Zeeuws-Vlaanderen? Ongeveer tot max 25 minuten van Terneuzen. Op internet zijn er natuurlijk al een paar te vinden, maar ik geloof lang niet alle…
Ik ben mij nog aan het oriënteren, dus nog niet direct op zoek. Ik zou graag tegen die tijd de juiste plek voor mijn paard weten (plekken die op dit moment vol staan mogen dus ook worden gedeeld).
Ik zoek het liefst volpension waar de paarden dagelijks buiten komen (in kuddeverband). Een fijne rijbak is een pre, gezien het paard op dat moment nog beleerd/doorgereden moet worden.
Mooie uitrij mogelijkheden, kleinschalige stal met een leuke groep mensen en bijvoorbeeld iets als een roundpen zijn mooi meegenomen!
idje
Geplaatst: 13-04-25 21:31
Laurinahoeve bij Biervliet. Voldoet aan je eisen, maar heeft wel een wachtlijst.
Als Sint Kruis niet te ver is, kan ik stal Horse Respect van harte aanbevelen. Ik sta er met mijn twenter. Toffe eigenaresse die meedenkt in lastige situaties, elke dag weidegang (ook in de winter). De paarden staan in 3 kleine groepen, nieuwe paarden gan naar de groep waarmee ze het beste overeenkomen.
Ik ben momenteel de enige pensionklant maar er zijn nog 2 plekjes vrij. Paarden staan op vlas, krijgen meer dan genoeg voordroog of hooi (bespreekbaar). Er is een poets/wasplaats met koud en warm water, een roundpen en een 20x60 gedraineerde buitenbak, beide met verlichting. Buitenbak was zelfs afgelopen regenwinter goed berijdbaar. Ik ben er erg tevreden