Paard huren Putten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

frutsels

Paard huren Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-25 20:28

Graag jullie hulp bij het volgende.

Ik ga samen met 2 vriendinnen naar Paardenhotel Putten. We nemen 2 paarden mee en 1 van ons wil een paard huren voor een weekend. Nu wilden we dit doen bij Stal Jacobs maar we sloegen stijl achterover van de prijzen. De eerste dag is € 190,- excl transportkosten en dan komt je stalling bij onze accommodatie er nog bij. Voor een rit van 2 uur per dag is dat veel te idioot. Zijn er bokkers die een dergelijke constructie in de buurt kennen? Wie niet waagt......

Amado

Re: Paard huren Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 20:33

Oeh ik weet helaas niks anders, helaas is mijn paard momenteel niet te rijden door medicatie, anders had je hem mee mogen nemen. Wij staan tegenover het hotel. Mocht ik wat langs horen komen laat ik het je weten, voor welke periode zoek je?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 20:40

Ik houd het topic even in de gaten. Ik heb een stacaravan in Putten en ben er erg veel. Ik zou daar misschien ook wel weer een keer willen rijden.

frutsels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-25 20:53

Amado schreef:
Oeh ik weet helaas niks anders, helaas is mijn paard momenteel niet te rijden door medicatie, anders had je hem mee mogen nemen. Wij staan tegenover het hotel. Mocht ik wat langs horen komen laat ik het je weten, voor welke periode zoek je?

Oh wat een lief berichtje . Wij gaan van vrijdag 23 mei t/m zondag 25 mei. Die van ons zijn al 23 dus gewoon een relaxte rit van een. uurtje op vrijdag, 2,5 uur op zaterdag en nog een uurtje op zondagmorgen. Geen gekkigheid. We zijn rustige ruiters.
Dus als je een suggestie hebt dan hoor ik het graag

Sterkte met het herstel van je paardje!

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 21:08

Vroeger zat er in Putten stalhouderij Bijnen waar paarden te huur waren. Maar ik twijfel of die nog bestaat..

frutsels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-25 09:09

Had ik voorbij zien komen op Google maar is niet meer te vinden. Denk idd dat deze niet meer bestaat helaas

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 09:27

Ik heb je even een berichtje gestuurd!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 19:12

frutsels schreef:
Had ik voorbij zien komen op Google maar is niet meer te vinden. Denk idd dat deze niet meer bestaat helaas

Bestaat inderdaad niet meer.

nathalie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 13:01

Het paarden hotel is niet zo ver weg van stal Jacobs, misschien een idee om niet voor de hele dag een paard te huren maar alleen voor 2 uur en dan gewoon weer terug te brengen.

Ik sta daar in de buurt en geloof dat hun de enige zijn die paarden verhuren