Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ramona22 schreef:Ik heb op internet een leuk paard zien staan. Via een pb heb ik wat foto's en filmpjes gekregen. Verder verloopt de communicatie wat stroef. De handelaar kan voor transport zorgen naar Nederland.
De handelaar heet Zsolt en komt uit Hongarije. Het is natuurlijk een risico zo bijna ongezien een paard kopen. Is gezond en braaf (dit moet je dan maar geloven) Is geen duur paard. Maar wie heeft ervaring met ongezien een paard kopen uit Hongarije?
ramona22 schreef:Ik ga absoluut geen aanbetaling doen. Denk überhaupt niet dat ik dit paard ga kopen. Maar vind over het algemeen de paarden uit die regio wel hele rustige en brave paarden. Ik heb al een pony uit het buitenland via een handelaar en daar hebben we het zo mee getroffen.
ramona22 schreef:Ik ga absoluut geen aanbetaling doen. Denk überhaupt niet dat ik dit paard ga kopen. Maar vind over het algemeen de paarden uit die regio wel hele rustige en brave paarden. Ik heb al een pony uit het buitenland via een handelaar en daar hebben we het zo mee getroffen.