Instructeur grondwerk/clicker/target

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

romyvs

Instructeur grondwerk/clicker/target

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-25 20:50

Weet iemand misschien een fijne (betaalbare) instructeur voor grondwerk die ook bekend is met clicker en of target training?
Zowel mijn beide dochters als ik zouden dit leuk vinden om te doen met onze ponys.
Onze pony’s staan in leende (NB).

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 20:59

Ik heb zelf goeie ervaringen met Janneke Koekhoven :j Mijn snel gestreste paard reageerde altijd heel goed op haar.
Ze denkt goed mee, en lessen zijn flexibel te plannen. Organiseert ook regelmatig extraatjes met vragenuurtjes etc zodat je ook van elkaar kunt leren als je dat interessant zou vinden. Zit ook in NB

TurdusMerula

Re: Instructeur grondwerk/clicker/target

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 21:35

Het is een tweedehands ervaringen maar ik durf Janneke zeker aan te bevelen zelfs aan de hand van wat ik van mijn bekapklanten zie aan progressie. Ik weet niet of ze onder betaalbaar voor je valt, maar je krijgt zeker kwaliteit!

VogeltjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 21:45

Sokje_6 schreef:
Ik heb zelf goeie ervaringen met Janneke Koekhoven :j Mijn snel gestreste paard reageerde altijd heel goed op haar.
Ze denkt goed mee, en lessen zijn flexibel te plannen. Organiseert ook regelmatig extraatjes met vragenuurtjes etc zodat je ook van elkaar kunt leren als je dat interessant zou vinden. Zit ook in NB

Yes, 100% een aanrader :D

Amable

Re: Instructeur grondwerk/clicker/target

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 23:13