Stalling vakantie Texel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Simbaa

Stalling vakantie Texel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-25 12:53

Hoi bokkers,

Binnenkort wil ik graag op vakantie naar Texel en mijn twee paarden meenemen.
De topics die ik hierover vind zijn al oud en ik heb dus al wat stallen bericht die ondertussen gesloten zijn :)

Graag hoor ik of jullie ervaringen hebben en zo ja; met welke stal?

Zelf vind ik het vooral belangrijk dat het dicht bij het bos/strand is en dat ik niet lang over de weg hoef.
Bovendien is full-pension een harde eis. Ik heb ze thuis aan huis en vind een vakantie zonder zorgen wel lekker.

Het zou fijn zijn als ze ook een paar uurtjes buiten komen.

Ik hoor graag jullie ervaringen! <3

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 14:34

nannyrana7

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 14:47

Hoi wat leuk dat je met je paarden naar ons mooie eiland komt we hebben hele mooie bospaden en ook het strand is bij laag water zeker een aanrader . Voor stalling kan je idd naar de eerder genoemde Eagle Range denk dat daar net als bij paardenhoteltexel vol pension heb . Verder heb je bij den burg nog Hoeve consensus en stal Rozenburg maar daar is het toch wel dat je zelf je eigen paard moet verzorgen . Ik sta bij de laatste tot volle tevredenheid nu al een paar maanden en tevens is er een mooie longeerbak en stampmolen even als een paddock om je paard even te laten rollen . En de laatste twee zijn gelegen naast de overdekte rijhal en buitenbak waar je tegen vergoeding ook zou kunnen rijden. Onze stal ligt ongeveer 10 a 15 min rustig stappend van het bos waar je dan meerdere kanten op kan .

noukie12

Re: Stalling vakantie Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 15:22

Ja! Geweldige ervaringen met Leonie en haar man(tevens paarden arts)
Consensushoeve Texel

Prachtige nieuwe b&b, met voldoende opties, vrije buitenstallen en aangewezen landje of paddock.
Zeker Consensushoeve Texel even googlen.
Ik Anouk ben erg enthousiast en meermaals al geweest.