Stal regio Zuid-Holland, Drechtsteden, West-Brabant

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

pgs

Stal regio Zuid-Holland, Drechtsteden, West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-25 22:04

Ha Bokkers,

Ik ben al een tijdje een vaste bezoeker hier, maar sinds kort ook officieel lid, omdat ik gebruik wil maken van jullie kennis en ervaring. Voor het voorjaar ben ik op zoek naar een nieuwe stal in de regio Zuid-Holland, Drechtsteden of West-Brabant. Zolang het maximaal 40 minuten rijden vanaf Rotterdam is, sta ik open voor verschillende richtingen.

Eisen:
- Volledig volpension
- De aanwezigheid van een binnenbak en longeercirkel
- Een paddock met buitenzetservice (ook in het weekend). Weidegang is een extra plus. Het is belangrijk dat mijn paard alleen in de paddock of wei kan staan. Samen met een ander paard staan is helaas geen optie.

Geen harde eis, maar wel een grote voorkeur:
- De aanwezigheid van een trainer die goede begeleiding kan bieden, maar ook bereid is het paard voor mij verder te trainen. Het is mijn eerste paard, dus ik vind extra ondersteuning fijn.
- Een kleinschalige stal waarbij de longeercirkel of de bak niet constant bezet of vol is (maneges vallen daarmee af).

Pre:
- mogelijkheid tot het maken van buitenritjes
- Indien er geen trainer is dan zou ik de mogelijkheid willen om een trainer van buitenaf te laten komen.

Budget 800 – 950 euro. Dit is inclusief de kosten voor een trainer die het paard traint.