Bestellen bij de Krämer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

fegria

Bestellen bij de Krämer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-25 11:48

Ik was online bij Krämer aan het kijken voor rijbroeken. Ik heb een paar mooie gevonden en wil ze graag bestellen alleen toen ik online naar de reviews van de winkel keek waren deze niet altijd even goed.
Is er iemand met ervaring met het bestellen en retourneren van spullen bij de Krämer.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 11:51

Er is een heel topic over Kramer: [VMR] Kramer Paardensport Fans

Ik bestel er regelmatig, fijne shop. Met retouren geen ervaring, want er hoeft nooit wat retour :=
Volgens mij moet je wel zelf de kosten betalen om retour te sturen.

Captain

Re: Bestellen bij de Krämer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 12:10

Hier ook alleen maar goede ervaringen, nog nooit iets terug gestuurd. Dus daar kan ik niets over zeggen.

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 12:17

Ik heb nog nooit problemen gehad met Kramer! Ook bij retouren of andere problemen lossen ze het altijd keurig op. Heb ooit eens een singel gekregen die duidelijk gebruikt was (zaten witte haren in), kreeg netjes een retourlabel van hun en er werd een nieuwe opgestuurd.

Gee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 12:27

Ook ik heb alleen maar goede ervaring met hun. Hun service is echt top. Ik heb wel eens een dekje dat te klein was retour gestuurd en een jas, die te groot was.
Zelfs een regenjas, die na 1 jaar niet meer waterdicht was, mocht retour. Deze was duidelijk goed gebruikt en ongewassen. Ik vroeg eigenlijk alleen om advies hoe ik deze weer waterdicht kon krijgen. Ik mocht deze dus retoursturen en kreeg een voucher om een nieuwe te kopen. Dus nee: dikke voldoende.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 12:30

Ook al vaker besteld
Dekens ook terug gestuurd en ook zonder problemen.

Ik vind het een fijne deken met vaak nog wel leukere prijzen

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 12:43

Hier ook wel eens wat terug gestuurd omdat het irl toch niet helemaal mijn ding was. Terug storten duurt ‘even’ maar niet langer als wat ze van te voren al kenbaar maken. Dus dikke prima!

lotje5lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 12:47

Prima zaak, ook m
et retouren!

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 13:07

Ik heb ook al met regelmaat bij kramer besteld. Prima winkel. :D

Met retour sturen geen ervaring, dat heb ik nooit hoeven doen.

beestenfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 13:09

Zoals hierboven al gezegd helemaal prima :j wat ik wel jammer vind is dat je tegenwoordig voor minimaal 70,- moet bestellen omdat ze het anders niet opsturen (al zit je daar vaak toch ook wel snel aan :=)

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 13:13

beestenfreak schreef:
Zoals hierboven al gezegd helemaal prima :j wat ik wel jammer vind is dat je tegenwoordig voor minimaal 70,- moet bestellen omdat ze het anders niet opsturen (al zit je daar vaak toch ook wel snel aan :=)

Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Wel is het zo dat ze vaak bij acties hebben dat je minimaal voor 70 euro moet bestellen, zoals nu met de korting op de voorjaarscollectie.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 13:26

beestenfreak schreef:

Hier staat nog steeds dat het minimaal 19 is.
https://www.kramer.nl/Service/Verzending

xYaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 13:53

Brainless schreef:
beestenfreak schreef:

Hier staat nog steeds dat het minimaal 19 is.
https://www.kramer.nl/Service/Verzending

Je moet inderdaad voor minimaal 19euro wat in je winkelmandje doen voor je bij hun kunt bestellen. Heb er gisteren nog wat besteld.

Ook ik heb trouwens alleen maar goede en positieve ervaringen met krämer.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 14:42

Ik heb ook goeie ervaringen, ook met terug sturen alleen kostte dat wel geloof ik 5 euro op een artikel van 35 euro.

CobCowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 14:47

Ik vind Kramer echt een fijne winkel, qua prijs/kwaliteit. Pasvorm voor mensen is goed, komt ook overeen met Nederlandse maten. Qua dekens is het wel altijd een gepuzzel, maar retour sturen werkt prima :)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 15:49

beestenfreak schreef:

Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Toevallig van de week nog chaps gekocht voor 25 euro en die hebben ze ook gewoon opgestuurd.

Ik vind het een fijne winkel, bestel er regelmatig.

beestenfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 16:10

Ah oké het was inderdaad met een 10% korting actie dat ik de laatste keer wilde bestellen, gelukkig maar vind het al zo gek :D

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 17:40

Ik bestel er ook meermaals per jaar en heb ook al geretourneerd, lukt prima en ze leveren heel snel, veeeeel sneller als Agradi/epplejeck

fegria

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-25 17:54

ik was net aan het kijken op trustpilot hier zijn de reviews erg slecht.

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 18:01

Ik bestel er al jaren, altijd goed.
Tijdje terug 3 hooinetten gekocht, 1 stuk, Terug betaling en nieuw net zonder retour. Vond ik al helemaal netjes!

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 18:04

Hier ook fan van Kramer, zowel winkel als website.

Helaas slechte ervaring met jassen ik geloof stonedeekn charlotte. Keieieieifijne jas maar rits houdt t maar heel kort max 2 maanden vol. Had m via website besteld en na mailcontact met klantenservice via post teruggestuurd. Kreeg netjes n nieuwe jas. Maar helaas ook die rits snel kapot.
Klantenservice is top en snel in reageren, en in winkel klantvriendelijk.

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 18:30

Ik ben inmiddels zo fan van Krämer dat ik van Epplejeck mailtjes krijg met de tekst "we missen je" :+
Tja, ik kan het ook niet helpen dat de pasvorm van veel Krämer kleding mij beter past dan wat de rest verkoopt :D
Maar met dingen terugsturen nooit problemen gehad, en ook een zeer goede ervaring met de klantenservice nadat van een bokriempje spontaan een musketonhaak was losgekomen, zonder dat we het ooit gebruikt hadden.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 11:25

Hier ook geen negatieve ervaringen. Het is 1 van de eerste webshops die ik gebruik als ik wat zoek.

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 11:30

Zowel in NL besteld als in DE in de winkel geweest. Beide prima, ook retour zenden is prima (al kan het even duren voor je reactie krijgt, dus wel even geduld hebben, maar het komt goed). Ik heb zelfs iets dat ik online besteld had in NL in DE weer ingeleverd; dat vonden ze even heel gek en lastig, maar kwam ook goed.
Ik vind het merk Felix Bühler heel fijn spul, goede kwaliteit voor een prima prijs. Dus ik bestel er graag!

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 11:44

Nooit problemen gehad met bestellen bij Krämer.

En wat betreft reviews op trustpilot: ik plaats zelden beoordelingen als mijn ervaringen positief zijn en over het algemeen roepen misnoegde individuen het hardst. Dus ik neem reviews altijd met een korrel zout en bekijk vooral naar de reden.