Omdat ik moeite heb met het vinden van een goede oplossing voor mijn problemen vraag ik hier toch maar hulp.
Ik heb thuis momenteel een 3 jarige merrie, deze wordt aankomende april 4. Zij staat al sinds afgelopen mei bij mij aan huis in Putten. Afgelopen jaar heb ik een instructrice gehad om te beginnen met zadelmak maken, maar mijn merrie bleek erg gevoelig rond de singelplekken, dus verder dan kleine stukjes stappen met de singel om zijn we niet gekomen. Halverwege werd het helaas bijna onmogelijk om lessen te plannen ivm dat onze schema's niet lekker liepen, dus sinds afgelopen december probeer ik zelf al grondwerk te doen met mijn merrie.
Het draait bij mij niet om het rijden, dus in en instructrice / instructeur zou ik dan ook opzoek zijn naar iemand die eerst graag een goede basis opbouwt vanaf de grond. De merrie is erg gevoelig en bouwt snel spanning op dus vertrouwen is voor mij een heel belangrijk punt. Als er op zijn tijd ook geholpen zou kunnen worden met zadelmak maken zou dit super zijn, maar hier draait het voor mij helemaal niet om.
De topics die ik hier over las zijn al een paar jaar oud en dus zou ik graag recente dingen horen van mensen uit de omgeving. Reiskosten betalen vind ik ook niet echt een probleem.
Ik hoor graag of er mensen zijn die mij een idee van de juiste richting kunnen geven.