Wie weet waar ik een high power laser kan huren?
Ik heb al contact gehad met fysio hippique, helaas is de laser al verhuurd voor de komende maand.
Wie o wie weet nog iemand?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Odetje92 schreef:Naar mijn weten huur je zoiets niet zomaar en worden ze enkel verkocht aan dierenartsen en fysiotherapeuten, je moet echt weten wat je moet doen.
Zoek een fysio op hplt.nl die bij jou langs komt voor een laser traject
Muisjex schreef:Hier in de buurt werkt de kliniek met een Asa MLS laser. Deze laser heeft wel veel vermogen 75 watt en een systeem dat er dus geen warmte vrijkomt. De paraveterinair behandeld dan de paarden.
Muisjex schreef:Hier in de buurt werkt de kliniek met een Asa MLS laser. Deze laser heeft wel veel vermogen 75 watt en een systeem dat er dus geen warmte vrijkomt. De paraveterinair behandeld dan de paarden.
Popstra schreef:lexa schreef:Iemand die ik ken doet ook lasertherapie met een Asa laser. Wij hebben er hele goede resultaten mee . Er zijn meer wegen die naar Rome leiden… jammer dat je de concurrentie zo afvalt Jan de Regelaar.
Ik zie geen concurentie afgevallen worden. Eerder een uitleg over hoe het werkt.
BoktVerlaten schreef:Popstra schreef:
Ik zie geen concurentie afgevallen worden. Eerder een uitleg over hoe het werkt.
Helaas klopt de uitleg niet helemaal. En heeft de MLS laser ook nog verschillende uitvoeringen met verschillende vermogens. Ik denk dat een scheikundige weinig kan met de leaseruitleg. Een natuurkundige daarentegen snapt het beter.
Het valt mij ook op in verschillende fora en in je verkooptechniek dat je erg kortzichtig bent als het gaat over andere systemen, technieken en merken.
welmoedz schreef:Zeker niet zomaar zelf gebruiken inderdaad. Mijn pony heeft 12 laser behandelingen gehad bij haar check ligament blessure, kwam een fysio voor en koste 25 euro per keer oid. Pony was in 2 maanden helemaal hersteld.
https://www.hplt.nl/behandelaar/
Ik heb haar via bovenstaande site gevonden. Bij jou in de buurt sowieso ook een paar zo te zien.