Ervaringen hoefsmid en grondwerkinstructrice omgeving Groningen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

hildemenna

Ervaringen hoefsmid en grondwerkinstructrice omgeving Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-25 18:25

Ivm het aankopen van een paard ben ik opzoek naar goede of juist minder goede ervaringen met een hoefsmid (alleen bekappen) en instructie in grondwerk. De omgeving betreft Groningen/Noord - Drenthe.

Alvast bedankt!

vikawiek

Re: Ervaringen hoefsmid en grondwerkinstructrice omgeving Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-25 18:33

Ik ben qua grondwerk instructie zeer tevreden met Annika van Puur paard :) lieve, kundige vrouw die alles begrijpelijk uitlegt. Ik heb nog wel eens moeite met lessen omdat instructies te snel gaan voor mijn hoofd terwijl ik ook moet focussen op wat ik aan het doen ben, maar bij haar krijg ik de ruimte om dat te reguleren

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 15:59

Wat leuk dat je een paard hebt gekocht! Veel plezier daarmee. *\o/*

Ik woon ook in deze omgeving en heb goede ervaringen met equisabella voor grondwerk, die zit in Peize. Als hoefsmid heb ik al jaren Nienke Stuiver, daar ben ik tevreden over dus geen reden om te wisselen. In mijn omgeving hoor ik goede verhalen over Kor van der Weij en Nick Koning. :j

Succes met je zoektocht, het is toch vaak persoonlijk voor jou en je paard wat past.

Jokonootje

Re: Ervaringen hoefsmid en grondwerkinstructrice omgeving Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 16:55

Ik ben erg te spreken over Nico Daane als hoefsmid, kundige en geduldige man

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 17:21

Depende schreef:
Wat leuk dat je een paard hebt gekocht! Veel plezier daarmee. *\o/*

Ik woon ook in deze omgeving en heb goede ervaringen met equisabella voor grondwerk, die zit in Peize. Als hoefsmid heb ik al jaren Nienke Stuiver, daar ben ik tevreden over dus geen reden om te wisselen. In mijn omgeving hoor ik goede verhalen over Kor van der Weij en Nick Koning. :j

Succes met je zoektocht, het is toch vaak persoonlijk voor jou en je paard wat past.

Nick Koning vond ik een erg fijne hoefsmid. Helaas kwam hij niet meer in de omgeving door een verhuizing dus moest ik opzoek naar een ander, maar ben altijd tevreden met hem geweest