(zoekfunctie gebruikt maar ben op zoek naar recente ervaringen) Ik wil graag binnenkort een rustige buitenrit maken op Ameland. Rustig houdt voor mij in; braaf, beheersbaar en rustig paard, stap en draf, af en toe galopje. Privé of een klein groepje is beide prima. Heb al een aantal jaren niet gereden.
Als pré heb ik nog een stal waar het paardenwelzijn voorop staat. Dus paarden die waar mogelijk buiten staan, goed passend harnachement etc.
We kunnen wel een keer samen een relaxed ritje maken? Ik ben in de zomer met 5 paarden op Ameland. Ik rij bijna niet, alleen soms een klein stukkie over het strand, als iemand met me mee wil. Van de 5 zijn er maar 2 paarden onder het zadel, vandaar. En alleen vind ik minder fijn dan samen. Laat maar weten!
Hoi hoi, ik kan Hollumer Trap van harte aanbevelen!
Altijd kleine groepjes (max. 6 personen, vaak 2 tot 4, met 1 a 2 gidsen), maar kan ook privé. We hebben een hele fijne kudde van 12 paarden die altijd in groepsverband lekker buiten staan en van september tot en met december op De Vennoot staan - een begrazingsgebied (en natuurgebied) van maarliefst 560 hectare groot. We hebben ervaren gidsen die je niet alleen goede begeleiding kunnen geven, maar ook graag wat vertellen over ons prachtige eiland. Meer informatie vind je op onze website.