Stalling gezocht omgeving Assen/Groningen-Zuid

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kincses

Stalling gezocht omgeving Assen/Groningen-Zuid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-25 22:47

Nooit gedacht dat ik een topic zou openen om een nieuwe stalling te zoeken, maar toch.. aangezien mijn merrie nu heel veel op stal staat (18 uur op stal!) en ik graag haar meer buiten wil hebben met vriendjes.

Ik ben op zoek naar een pensionstalling voor een lieve, sociale warmbloed merrie (1.60) zonder stalgebreken. In de zomer 24/7 ook prima :) Graag met een buitenbak en dat ze in de winter ook buitenkomt met hooi. Graag 25 kilometer rond Assen ongeveer. Mag ook richting Groningen of bij mensen aan huis. Wie heeft een tip in deze omgeving? Het lijkt ontzettend lastig om een plekje te vinden waar ze de hele dag buiten mag komen.. |( Ik wil ook wel graag meehelpen met eigen stal mesten en dergelijke!

Ingrid_ms

Re: Stalling gezocht omgeving Assen/Groningen-Zuid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-25 07:32

Er zijn momenteel heel veel mensen in deze omgeving op zoek naar een nieuwe stal. Ik sta op de Wedbroeck in Tynaarlo. De paarden staan hier de hele dag buitenmet hooi in de winter. In de winter op de paddock en in de zomer in de wei. 24/7 is ook mogelijk. Onze bak is het hele jaar te rijden.