Prijsverschil is aardig groot naar mijn idee voor een emmer Ekygard waar ik toevallig naar opzoek ben en even prijzen aan het vergelijken ben met andere sites.
prompter
Geplaatst: 26-02-25 20:51
Geen ervaring mee, maar weet je zeker dat het dezelfde winkel is? De website van petpol bestaat ook nog en ze hebben allebei een ander contactadres, al is het uiterlijk van de site wel overeenkomend.
Oh en een ander KvK nummer
Kabouterdans
Geplaatst: 26-02-25 21:16
Deze mail had ik vanmiddag in m’n inbox. Ben ook wel benieuwd naar meer ervaringen.
Welkom bij Quisp!
Zoals je wellicht al gemerkt hebt is de verkoop van onze webshop PetPol eind oktober stil komen te liggen. Dit kwam doordat het bedrijf dat voor ons het magazijnbeheer en het verzenden van de orders verzorgde failliet is gegaan. Voor ons kwam dit ook als een totale verrassing. We hebben daarna natuurlijk niet stil gezeten en zijn meteen aan het werk gegaan om weer te kunnen leveren.
We zijn dat ook blij dat we je als alternatief Quisp kunnen adviseren. En om je voor het ongemak tegemoet te komen krijg je met de volgende kortingscode t/m 31 maart 10% korting op je eerste bestelling! Voeg de code toe aan je winkelwagentje en ontvang de korting direct.
#Quisp2025
Mocht je al een klantaccount hebben bij PetPol dan kan het wel eens voorkomen dat inloggen niet meteen goed gaat. Dit kan je verhelpen door de geschiedenis van je browser te verversen of door je wachtwoord te vernieuwen. Deze code kan per klant eenmalig gebruikt worden.
Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn, dan zijn we altijd bereikbaar via klantenservice@quisp.nl