Ik bestel al meerdere jaren op horze.nl en daar had ik voordien nooit problemen mee. Vanalles gekocht van outdoor jassen tot rijlaarzen. Ik gebruik de NL site want die heeft meer stukken online en meer in voorraad. Ik heb daar via het horze club programma de status met de hoogste korting dus daar ben ik wel aan gehecht

MAAR sinds... twee weken? Drie? Ik wilde wat bestellen en ik zie opeens dat de checkout helemaal anders is & dat die geen Belgische adressen meer aanneemt. Dus de postcode is te kort. Ik voeg BE of de afkorting voor de provincie toe, maar bij de betaling is het probleem hetzelfde & raak ik er niet door. Da's nochtans de oplossing bij andere winkels...
Ik heb die klantendienst gecontacteerd (normaal zijn die super goed) maar daar kom ik dus geen meter verder mee. 'bestel bij .be' zeggen die, maar dan heb ik mijn kortingen niet

Heeft iemand dit probleem recent nog gehad? Heb je het kunnen oplossen, en wat was de toverformule aub? Ondertussen ga ik alvast de wijde wereld in voor mijn spulletjes. Alternatieve winkelsuggesties zijn welkom, maar er is al een goeie lijst van online zaken op Bokt zag ik.