ja ik ben idd 15 die manege en vezorgpony´s is oud pony´s heb ik nog steeds manege rijd ik niet meer ik rijd nu een pony bij in halfweg en ik heb al overlegd met me moeder voor een eigen pony en ze stemt er mee in maar we zoeken wel nog een betaalbare stalling
Ik stond in 2009 nabij Spaarndam voor €650 met een mini buitenbakje kleine stallen en een slecht stukje weiland met volledige zelf service. Dus ook die €300 gaat niet lukken vrees ik.
Misschien geen fijne vraag maar als je al zo moet besparen op het stalgeld, hoe los je het dan op als je pony ineens heel ziek wordt?
mika11
Geplaatst: 22-02-25 22:22
Maar voor een beginneling met een 1e eigen pony/paard. Zou je toch een stalling zoeken met meer zorg en begeleiding. En niet een kaal weitje en alles in eigen beheer. Maar goed, ik neem aan dat je moeder ook wel mee beslist over de stalling.
ja we hebben beide moeder wel ruime ervaring met paarden hoor ik heb vezorgpony´s waar ik vrijwel elke dag heen ga voor de klusjes en vezorging en me moeder ook ruime ervaring met paarden ik ben blij met me vezorgpony´s maar ik zoek toch iets eigens
maar ik zal van de week wel even een rondje ook fietsen en kijken of ik kleine prive stalletjes tegenkom met eventueel een plekje vrij
boedjang
Geplaatst: 22-02-25 22:36
Dat is zeker mogelijk, in spaarndam. Maar weet ik dat er geen plek vrij is op mijn oude stal. En ook binnen jouw budget.