Dealers Tekna zadels

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Freyr

Dealers Tekna zadels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-25 23:25

Hoi!

Kan iemand meespeuren naar een overzicht van de dealers van Tekna? Ik heb iig dit kaartje gevonden: https://www.ikonicsaddlery.com/nl/store?tekna=true maar voor mijn gevoel moeten er veel meer dealers zijn. Tekna was vroeger op ongeveer elke straathoek wel te krijgen.

Ik wil ergens een Tekna club zadel (het liefst deze: https://www.ikonicsaddlery.com/nl/produ ... heid-zadel ) bestellen om te checken of die niet te lang is voor mijn pony. Dat kan ik zelf nog wel goed genoeg inschatten, dan kan ik daarna de hulp van een zadelpasser inroepen om de rest te checken/passen te maken. Dit zadel is mij aangeraden om te proberen namelijk door een zadelpasser.

Bedankt alvast voor het meespeuren!

Marigo

Re: Dealers Tekna zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-25 10:27

Ik dacht dat Kitty van Kifra Letek verkocht. Tekna, maar dan de iets luxere variant. Nog steeds goed betaalbaar. CW Saddles heeft ook gewoon Tekna. Maar wellicht liggen deze iets uit de route voor je? Welke regio?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-25 11:33

Atorka heeft tekna ijslander zadels. Wellicht kunnen ze ook andere modellen bestellen, dan zou je even moeten informeren.

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 18:49

Welke regio zit je?

Freyr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-25 20:08

Noord-Holland! Regio Alkmaar/Beemster. Ik ben ook bereid om mijn pony in de trailer te zetten en ergens heen te rijden.

Thanks voor jullie input! Ik stuur Atorka en CW even een berichtje met of ik ook een zadel kan bestellen en zelf kan passen. Kifrahorse staat nog op mijn lijstje om te benaderen voor een complete zadelpassessie.

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-25 11:16

Ik verplaats dit topic van HAR naar ED omdat dit een vraag is mbt bedrijven.

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-25 21:51

Bij mij komt Kris 24 maart, zij levert ook zadels die op de site van ruitersportwinkel.eu staan. O.a tekna

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-25 22:14

Ze staan niet op haar website, maar wel op haar Facebook; TB zadelservice. Je zou het eens kunnen navragen bij haar.

Freyr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-25 00:03

Kaula schreef:
Ze staan niet op haar website, maar wel op haar Facebook; TB zadelservice. Je zou het eens kunnen navragen bij haar.

Ohhh, dit is goed om te weten! Ik had haar laatst aan de lijn en toen ging het al vrij snel naar een Schutte zadel a 3500 euro :Y)