Stalling omgeving goeree overflakkee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Esja

Stalling omgeving goeree overflakkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-25 22:33

Beste bokkers,

Hopelijk kunnen jullie mij helpen met het vinden van een fijne stalling voor mijn paard.

Mijn paard heeft momenteel een blessure en mag van mij toch een normaal paardwaardig leven hebben, wat inhoud dat hij met soortgenoten naar buiten kan. Als zijn blessure niet goed komt wil ik hem een goed verzorgde oude dag geven.
Nu op mijn huidige stal, staan ze overdag op de paddock en vinden de staleigenaresse en mijn mede paddockgenoten dat mijn paard te gek doet en daarbij de andere paarden hierin meeneemt.
Overigens heb ik dit zelf niet gezien en meegemaakt. Helaas moet hij hierdoor nu echter op een apart stukje alleen naar buiten.

Jullie zullen hopelijk begrijpen dat ik dit voor mijn paard echt niet wil. Hij is een sociale ruin, duidelijk in zijn taal, maar echt niet gemeen, wel speels.

Ik zoek een plek waar hij veel met soortgenoten naar buiten kan en voldoende ruwvoer tot zijn beschikking heeft. Ik vind het geen probleem om op stal met dingen mee te helpen.

Zelf woon ik in Middelharnis, een afstand van maximaal 20 km zou ik prettig vinden.

Graag hoor ik van jullie.
Groetjes Esja

Anne_vD

Re: Stalling omgeving goeree overflakkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 23:43

Ik heb je een pb'tje gestuurd :)