Rij instructrice omgeving Brabant

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ted_Zale

Rij instructrice omgeving Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-25 22:09

Hi,

Wellicht een lastige vraag. Ik heb een paard, helaas geen bak tot beschikking en ik rij ook alleen recreatief buitenritjes met hem. Ik vind dit helemaal prima, maar voorheen leste ik privé bij een instructeur op haar paard dressuurmatig bij.

Helaas is dit paardje al op leeftijd en gaat hij met pensioen. Ze heeft nu een jong onbeleerd paard staan wat voor mij nu even geen mogelijkheid meer schept om dressuurmatig te lessen.

Weet iemand een instructeur in dressuur die ook een eigen paard tot beschikking heeft voor les? Omgeving Brabant (ik ben ervan bewust dat dit niet gebruikelijk is en ik wil er daarom verder voor reizen, mocht dit mogelijk zijn)

esje007

Re: Rij instructrice omgeving Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 23:33

Brabant is groot! Misschien bij Miranka Schellekens informeren? Zij zit in Best.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 23:51

Misschien is Stal Querencia in Dongen iets voor je

Ted_Zale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-25 23:52

esje007 schreef:
Brabant is groot! Misschien bij Miranka Schellekens informeren? Zij zit in Best.

Wat toevallig, daar woon ik bijna bij in de straat :0. Ik dacht dat dat een pensioen stal was? Worden daar ook privé lessen gegeven?

Ted_Zale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-25 00:07

Nyaleti schreef:
Misschien is Stal Querencia in Dongen iets voor je

Op de site staat dat ze hun stal gesloten hebben :(

Skye93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 06:02

Zelf lessen wij bij Elena Bacchini van Riverland horse farm: https://elenabacchini.com/en/

Ze heeft zowel met regelmaat kleinschalige groepslessen als dat er priveles mogelijk is. Met eigen paard maar ook met een van haar paarden. Fijne betrouwbare goed opgeleide paarden.

Het is niet meteen in Brabant, maar als ik het zo lees zit je bij ons in de buurt. Wij rijden er vanuit Best heen en dat is zeer zeker de moeite waard.
Mocht je meer willen weten of een keer mee willen stuur me gerust een pb.