Leuk ponykamp gezocht waar eigen pony mee mag in Brabant

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ValerieF

Leuk ponykamp gezocht waar eigen pony mee mag in Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-25 15:23

Hoi,
Voor onze dochter van 11 die al op de middelbare school zit zoeken we een ponykamp waar ze haar eigen lieve pony mee kan nemen.
Ze is pas 11, dus een kamp voor 14+ is niet ideaal, maar omdat ze al wel op de middelbare zit en veel vrienden wel 13-14 jaar zijn, is iets tot 12 jaar ook niet helemaal passend.
Pony is mega verkeersmak (ik schrik eerder dan die knol als er ergens iets gebeurt) en kan goed springen.
Ze wil graag een slaapkamer en buiten rijden en springen en ik wil (ivm geen eigen vervoer, dus wagen huren en beperkte kilometers) niet te ver weg. We wonen in de omgeving van Drunen.

Manege van Loon heb ik veel over gehoord, soms positief, vaak ook juist niet, maar voor de rest weet ik eigenlijk zelf niks in de omgeving.

Iemand een goede tip?

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 13:35

Ik heb vroegah (lees: ruim 20 jaar geleden) hier vaak ponykamp gehad, eigen pony's mochten ook mee (al had ik die zelf niet).
Vond het altijd erg leuk daar, maar het is dus wel lang geleden dat ik daar ben geweest.
Het is in Zeeland (plaats), vlak bij het bos en camping de Heische Tip.

Leeftijd tussen 8-16 jaar.
Er werden wel vaak groepjes gemaakt met kinderen van eigen leeftijd/niveau van rijden.

https://www.rscdedrielinden.nl/diensten/ruiterkamp