Stal verstegen Odiliapeel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Roxyro2024

Stal verstegen Odiliapeel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-25 04:47

Goedemorgen bokkers!

Binnenkort gaan ik en mijn vriend samenwonen in Mill. Nu was ik op zoek naar een pensionstal in de buurt van huis. Toen kwamen we al snel uit op stal verstegen in odiliapeel. Nu hoor ik ook van meerdere mensen verschillende reacties. Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen?

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 13:43

Ik heb daar jaren gestaan, met heel veel plezier!
Mijn paarden hebben daar vaak 24/7 buiten gestaan, maar ook een poosje overdag buiten en savonds naar binnen (met name in de winter)

Toffe eigenaar en heel veel mogelijkheden qua rijden met 2 fijne binnenbakken, buitenbak (die niet geweldig was, maar wel te rijden als recreant), stapmolen en bos letterlijk om de hoek.

Mijn paard is daar altijd goed verzorgd, nooit problemen gehad.
Tot 2x toe heeft de eigenaar zelfs mij geholpen om mijn paard op locatie te krijgen.

Ik raad je de stal zeker aan hoor :) Ik heb helaas mijn paard daar moeten verhuizen ivm afstand, omdat ik zelf ging verhuizen, maar anders was ik daar nooit weggegaan.
Nu heb ik overigens al 5 jaar geen paard meer.

Ik snap dat ervaringen verschillen, maar het mes snijdt aan twee kanten.
Ik heb nooit problemen gehad met de eigenaar, kon altijd goed met hem overweg. Ik weet ook dat niet iedereen met hem goed overweg kon, maar dat is toch met iedereen zo? :) Je kunt niet altijd met iedereen goed overweg en dat is prima.

Ik zou gewoon eens gaan kijken daar, het ziet er netjes uit.

windsor14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 13:55

Ik ken het daar. Super, paarden worden goed verzorgd.
Een aanrader.
Meschien een minpuntje het geluid van de vliegtuigen , maar daar wen je snel aan.

Roxyro2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-25 21:28

_Nancy schreef:
Ik heb daar jaren gestaan, met heel veel plezier!
Mijn paarden hebben daar vaak 24/7 buiten gestaan, maar ook een poosje overdag buiten en savonds naar binnen (met name in de winter)

Toffe eigenaar en heel veel mogelijkheden qua rijden met 2 fijne binnenbakken, buitenbak (die niet geweldig was, maar wel te rijden als recreant), stapmolen en bos letterlijk om de hoek.

Mijn paard is daar altijd goed verzorgd, nooit problemen gehad.
Tot 2x toe heeft de eigenaar zelfs mij geholpen om mijn paard op locatie te krijgen.

Ik raad je de stal zeker aan hoor :) Ik heb helaas mijn paard daar moeten verhuizen ivm afstand, omdat ik zelf ging verhuizen, maar anders was ik daar nooit weggegaan.
Nu heb ik overigens al 5 jaar geen paard meer.

Ik snap dat ervaringen verschillen, maar het mes snijdt aan twee kanten.
Ik heb nooit problemen gehad met de eigenaar, kon altijd goed met hem overweg. Ik weet ook dat niet iedereen met hem goed overweg kon, maar dat is toch met iedereen zo? :) Je kunt niet altijd met iedereen goed overweg en dat is prima.

Ik zou gewoon eens gaan kijken daar, het ziet er netjes uit.

Bedankt! Ik ben wezen kijken en hij was uiterst vriendelijk. Volgensmij is mijn keuze al gemaakt

MarjanB

Re: Stal verstegen Odiliapeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 21:43

Ik woon om de hoek maar ken de stal niet, heb de paarden aan huis staan. Je zou ook bij rt stables kunnen informeren.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-25 16:57

Ik woon er tegenover, hele goede vrienden van ons.
Super plaats. Maar ik heb ze aan huis staan.

Roxyro2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-25 15:14

Birdie60 schreef:
Ik woon er tegenover, hele goede vrienden van ons.
Super plaats. Maar ik heb ze aan huis staan.

Ah wat een luxe aan huis

Roxyro2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-25 15:15

MarjanB schreef:
Ik woon om de hoek maar ken de stal niet, heb de paarden aan huis staan. Je zou ook bij rt stables kunnen informeren.

Ik ga even googlen, bedankt!