Jaja, daar is ie weer. Ik heb al heel wat topics hierover voorbij zien komen, maar helaas allemaal vrij oud en van sommige genoemde stallen kan ik geen informatie (meer) vinden online. Dus ik gooi de vraag er maar weer een keer in. Wie weet een leuke pensionstal in de omgeving van Leeuwarden, die op dit moment of binnenkort een box vrij heeft?
Ik zoek een stal waarbij de paarden in (kleine) groepjes buiten komen, ook in de winter en wanneer dit gedaan wordt, zou het helemaal fijn zijn. Een paddock zonder plassen/blubber is belangrijk, omdat mijn merrie mokgevoelig is. Een binnenbak is wenselijk maar niet perse een vereiste. All-in zou het prettigst zijn, maar niet noodzakelijk. Hooi van goede kwaliteit is wel een eis.
Verder heb ik niet veel eisen (of zijn dit er al veel?). Bedankt alvast voor de reacties.
Willekeurig
Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-25 17:54
Jammer dat er geen reacties komen. Daar was ik al bang voor, aangezien ik al met een aantal stallen contact gehad heb. Iedereen zit vol, helaas. Mocht er toch nog iemand iets weten, dan houd ik mij aanbevolen!!!
Die heb ik al benaard, erg vriendelijke man. Helaas is mijn merrie te groot. Het zijn open boxen, maar wel met een dwarsbalk en daar zou mijn merrie haar hoofd tegen (kunnen) stoten. Toch bedankt!
Ik weet niet hoever je er voor wilt reizen, maar ik verhuis binnenkort naar Suver Noflik in Ee. Dit is ongeveer een half uur van Leeuwarden. Boxen van 5 bij 3 met luiken en een volledig nieuwe accomodatie.
Willekeurig
Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-25 14:51
Klinkt als een fijne stal, helaas is dat wel te ver weg. Dan ben ik vanaf mijn huis bijna 40 minuten onderweg. Toch bedankt voor de tip!