Omdat ze bij ons vanwege het weer niet meer naar buiten gaan ben ik opzoek naar een pensionstal omgeving veghel (max 20 minuten rijden).
Het gaat maar om een periode vanaf nu tot ongeveer april/mei, tenzij het zo goed bevalt dat we misschien blijven natuurlijk.
Eisen -binnenbak (minimaal 20/40) -dagelijkse weidegang/of paddocks met hooi - alleen naar buiten of met alleen ruinen of alleen merries -VOLDOENDE ruwvoer - budget tot 450,-
Het gaat om een sociale sporthaflinger, vind iedereen leuk en aardig, is goed opgevoed (maar zal bij nieuwe mensen/omgeving zeker gaan uitproberen, en vind zichzelf af en toe wel heel grappig)
Laatst bijgewerkt door Coby op 07-01-25 10:50, in het totaal 2 keer bewerkt Reden:Capslock verwijderd.
Deze hebben pas een binnenbak vanaf medio februari.
Jive30
Geplaatst: 06-01-25 21:23
Nee die hebben gewoon een binnenbak, ik heb er 10jaar gestaan. Kijk even op hun facebook, dan zie je de binnenbak. De informatie is een beetje verouderd op hun website zie ik haha.
xAurea
Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-25 21:46
Jive30 schreef:
Nee die hebben gewoon een binnenbak, ik heb er 10jaar gestaan. Kijk even op hun facebook, dan zie je de binnenbak. De informatie is een beetje verouderd op hun website zie ik haha.
Aah oke! Thanks ik zal ze morgen is bellen.
Coby
Moderator Over Paarden
The one and only
Geplaatst: 07-01-25 10:51
Moderatoropmerking:
Gezien de vraag omtrent een bedrijf/dienst is, verplaats ik dit topic naar ED.
_Nancy
Geplaatst: 08-01-25 13:23
Ik heb jaren geleden bij t Broek een verzorgpony gehad, ligt op de rand van Veghel/Mariaheide, ik vond het toen daar heel leuk. Binnen en buitenbak, er was een combinatie tussen dressuurruiters en westernruiters. Dit is wel al meer dan 15 jaar geleden, ik weet niet of de stal er nog is en dezelfde eigenaar er nog in zit. Volgens mij heette die man toen Marcel ofzo.
Er was toen voldoende weidegang, mijn verzorgpony (was een Fjord), stond altijd met 1 of 2 vaste paarden in een weide. Je kunt ook naar een bos, maar dit is wel echt een stuk rijden, wij gingen toen wel eens door Veghel rijden