Verkoopstal Dressuur paard gezocht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_yvonne

Verkoopstal Dressuur paard gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-25 16:29

Ik wil mijn 5 jarige dressuur gefokte paard gaan verkopen. Ik heb niet de tijd en accomodatie om dit zelf te doen en wil dit dan ook gaan uitbesteden. Wie weet er een fijne stal beetje in het midden van het land die dit netjes doet en betrouwbaar is?

Keell94

Re: Verkoopstal Dressuur paard gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-25 16:31

In Noord Holland maar Stal van Diepen is een hele fijne, doen zowel spring als dressuurpaarden, doorrijden en uitbrengen valt ook onder de opties. Arjen is erg handig met jonge paarden.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-25 16:42

ik heb goede ervaring met Stal Kampinga in Kedichem. Die heeft een paar jaar geleden ons paard bemiddeld bij verkoop. Paard is daar netjes gereden en heeft een fijn nieuw baasje gevonden. Ze zijn wel wat meer spring gericht, maar dressuur kan denk ik ook wel. Ik zou ze wel aanraden, ook het contact vond ik heel prettig.

GJ9

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-25 16:53

Siebe te Bokkel in Lunteren of Stal Bruce Buyserd in rivierengebied. Met de eerste zeer fijne persoonlijke ervaring, goede afspraken en duidelijke communicatie, en de tweede ‘ken’ ik via de fokkerij en is ook hele betrouwbare familie. Eerste is wat breder georiënteerd en tweede lijkt meer exclusiever in hogere segment. Dus ook met wat je zoekt en wat je te koop hebt.

_yvonne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-25 17:31

GJ9 schreef:
Siebe te Bokkel in Lunteren of Stal Bruce Buyserd in rivierengebied. Met de eerste zeer fijne persoonlijke ervaring, goede afspraken en duidelijke communicatie, en de tweede ‘ken’ ik via de fokkerij en is ook hele betrouwbare familie. Eerste is wat breder georiënteerd en tweede lijkt meer exclusiever in hogere segment. Dus ook met wat je zoekt en wat je te koop hebt.

Ik zal je even een pb doen met wat ik te koop heb, dan kun je misschien gerichter antwoorden.

Plonspony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-25 17:39

Marloes Appelman in Achterveld. Ik heb ervaring met de amazone die voor haar rijdt, Seine van der Lingen. Zij heeft mijn merrie keurig zadelmak gemaakt.

Website:
https://www.horsesales-training.com/

Stroller

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-25 21:31

Plonspony schreef:
Marloes Appelman in Achterveld. Ik heb ervaring met de amazone die voor haar rijdt, Seine van der Lingen. Zij heeft mijn merrie keurig zadelmak gemaakt.

Website:
https://www.horsesales-training.com/

Deze zou ik dus zeker niet aanraden . Vragen kunnen via PB maar zet je paard hier maar niet neer