Ervaringen RV Amelisweerd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Elisabine92

Ervaringen RV Amelisweerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-24 21:29

Beste allemaal,

Ik ben benieuwd wat jullie ervaring is met RV Amelisweerd in Houten als pensionstal zijnde. Ik lees op het internet wat negatieve reviews, maar ik vraag mij af in hoeverre dit persoonlijke ervaringen zijn of dat er echt wat mis loopt op deze stal. Ik vraag dit wegens eventueel verhuizen van mijn paardje.

Overigens wordt het ook gewaardeerd als er andere stallingen genoemd worden rondom de ring van Utrecht! (Houten, Groenekan, Leidse Rijn etc, alle kanten op mag, zolang het in de buurt van de ring blijft).

Horsehealthh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-25 19:40

Geen idee waarom mijn reactie er niet meer staat en of die goed doorgekomen is maar even kort samengevat: ik heb zelf ook slechte ervaringen met RV Amelisweerd. Als je meer wilt weten mag je een berichtje sturen. Er zijn er veel weggegaan. Is dus geen aanrader, ikzelf zou dat risico niet nemen om daar te gaan staan.

Succes met de zoektocht, is erg lastig in deze omgeving!

FCSA

Re: Ervaringen RV Amelisweerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-25 19:57

Danmaarzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 11:47

Ik heb dit weekend een paar dagen als noodoplossing bij hun op stal gestaan omdat ze op het wedstrijdterrein zelf geen stallen hadden.

Mijn paard was direct op het gemak, ze hadden een hele goede service en ik kon van alles gebruik maken.
Mensen waren heel vriendelijk en behulpzaam. Ik kon het voer en hooi gewoon voor mijn paard klaar zetten en dit werd netjes gegeven wanneer hun hun paarden ook voerden.
De stal hebben wij zelf netjes gemest iedere dag, maar toen ik naar huis ging werd er gezegd dat ik deze echt niet zelf hoefde uit te scheppen en dat hun dat wel deden.

Voor wat ik er die paar dagen heb meegekregen was het een hele fijne stal, een fijne groep mensen die elkaar konden helpen waar nodig was.

FietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 15:45

Ik heb een afspraak bij hun gemaakt ben benieuwd.

FietjeB

Re: Ervaringen RV Amelisweerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-25 16:30

Heb besloten om van de zomer naar Amelisweerd te gaan. Ben er nu 2x geweest en er hangt een goede sfeer van wat ik zo heb meegekregen. Paarden zien er goed uit en er hangt een relaxed sfeer tussen de paarden zowel op stal als toen ze buiten stonden. Ieder bedankt voor het meedenken.

Horsehealthh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-25 20:11

FietjeB schreef:
Heb besloten om van de zomer naar Amelisweerd te gaan. Ben er nu 2x geweest en er hangt een goede sfeer van wat ik zo heb meegekregen. Paarden zien er goed uit en er hangt een relaxed sfeer tussen de paarden zowel op stal als toen ze buiten stonden. Ieder bedankt voor het meedenken.

In het begin is het zeker leuk daar! Totdat je er iets langer staat, of vragen gaat stellen over hoe de vereniging in elkaar steekt ;). Dan is de sfeer niet zo leuk meer. Veel succes daar, hopelijk sta jij er wel fijn en wordt je geaccepteerd door het vaste groepje wat daar staat.

FietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-25 20:31

Horsehealthh schreef:
FietjeB schreef:

In het begin is het zeker leuk daar! Totdat je er iets langer staat, of vragen gaat stellen over hoe de vereniging in elkaar steekt ;). Dan is de sfeer niet zo leuk meer. Veel succes daar, hopelijk sta jij er wel fijn en wordt je geaccepteerd door het vaste groepje wat daar staat.

Ik mag er vanuit gaan dat je daar ervaring mee heb?
Ik ga het ervaren, zolang mijn paard het goed heeft vindt ik het best. En anders gaan we gewoon weer opzoek, maar het is niet makkelijk in die omgeving.