Rijbroek voor korte benen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Amber_anne

Rijbroek voor korte benen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-24 22:54

Ik ben vandaag bij de hypostore geweest en heb ongeveer 20 broeken gepast van allemaal verschillende merken. Volwassen en kindermaten. Leggings en broeken.

De verkoopster gaf aan dat de broeken zijn te lang waardoor ze bij mijn knie te los zitten. Kinderboeken die goed om mijn benen zitten zijn bij mijn buik te en heupen te strak

Hebben jullie ervaring met broeken te kort zijn?
Mijn binnenbeen lengte is ±64cm
Ik heb maat S

Nyaleti

Re: Rijbroek voor korte benen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 23:13

Ik heb ook korte pootjes. Ik wilde geen legging, wel iets met anti-slip en het liefst met een telefoonzakje.
Ik heb nu de PaardenpraatTV broek :+
Ja, niet echt mooi maar het logo valt al snel weg onder je shirt en ik vind hem echt heel erg fijn zitten.
Was van de Epplejeck.

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 23:34

Ik ben niet de langste (1.59 m), en met redelijk korte pootjes, maar ik heb nu de Equilibre rijbroeken van Krämer. Voor mij precies lang genoeg, en vallen voor mijn peervormige lijf beter dan veel andere rijbroeken.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-24 23:42

Siamsmeesje schreef:
Ik ben niet de langste (1.59 m), en met redelijk korte pootjes, maar ik heb nu de Equilibre rijbroeken van Krämer. Voor mij precies lang genoeg, en vallen voor mijn peervormige lijf beter dan veel andere rijbroeken.

Dit klinkt goed, ik ben 1,58 namelijk

Ik zal er eens eentje bestellen

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 23:45

Ik ben met 1.48 kleiner, en heb ook leggings van Mrs. Ros, maat XXS geloof ik? Ik ben echt niet smal, maar er zit ook veel rek op. Die zijn wel te lang, maar de stof is dun en ik kan ze omslaan en dan heb ik nog nul problemen met mijn laarzen.

Hier heb ik er een aantal van:
https://hypostore.nl/mrs-ros-rijlegging-silhoutte.html

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 00:15

Ik ben net geen 1.60 en heb hetzelfde probleem. Sommige te lange broeken passen wel rond mijn knie en dan kan ik een stukje omslaan aan de onderkant en dan zitten ze nog steeds goed bij mijn knie. Maar inderdaad het meeste in de winkels is allemaal te lang en ruim.

De Naomi rijleggings van Lemieux passen me in ieder geval vrij goed. Die van HV polo en Kingsland willen ook nog wel eens succesvol zijn.

_lautje_

Re: Rijbroek voor korte benen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 13:22

Hier ook klein (1,58m) met maat 36 en hele dunne pootjes. Alles is dus te wijd om de benen.
Maar pas dus wel de rijleggings van Kingsland in maat S. En Maya Dolorez maat S gaat ook goed. Net als Lemieux.
Maar wel leggings. Die trek je snel hoger op. Rijbroeken is echt lastiger. Vallen gek genoeg vaak ook langer en gaat toch vaak lubberen bij de knieën.

Ik heb begrepen dat Pikeur en Equiline ook redelijk smal valt om de benen, maar die zijn voor mij te lang.