Equiplay

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

anoukwendy

Equiplay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-24 22:08

Haj!

Zijn er meer mensen die slechte ervaringen hebben met equi play?

Ik heb 20 september geld overgemaakt en ze heeft via whatsapp de bestelling bevestigd (ik woon in Zweden dus voor het verzenden wilde ze dit via whatsapp omdat de site verkeerde verzendkosten gaf). Prima dus alles geregeld.

2 oktober moest ik vragen of het geld goed was aangekomen, werd niet gelezen dus 3 oktober nog eens gevraagd. Toen kwam er uiteindelijk reactie dat het was aangekomen.

Toen heeft ze ook laten weten dat ze op vakantie was en na 19 oktober kon maken/versturen. Prima, daar heb ik alle begrip voor.

14 novemer nog maar een berichtje gedaan en toen zei ze dat ze het compleet vergeten was.

3 december weer een berichtje, 0 reactie en niet gelezen

4 december weer een berichtje en weer geen reactie, dit keer werd t wel gelezen. Gezegd dat ze anders mn geld maar moet terug sturen.

5 december weer een berichtje, geen reactie en niet gelezen. Gezegd dat een reactie fijn zou zijn.

En vandaag, 12 december, weer een berichtje gestuurd maar niks word gewoon meer gelezen en er word nergens op gereageerd.

Ik begin het nu wel een beetje zat te worden dus ik raad niemand aan bij equiplay te kopen.

Hopelijk heeft niemand deze ervaring, maar als wel, is dit uiteindelijk goed gekomen? Of kan ik fluiten naar mn geld en/of spullen?
Het gaat om ’maar’ 50€ maar voor mij is dat nu even heel veel geld..

Skye93

Re: Equiplay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 23:18

Ik heb zelf nog nooit slechte ervaringen met Equiplay gehad. Een keer gehad dat het wat langer duurde maar toen ook gewoon netjes contact met haar gehad. Ik verwacht dus dat het wel goed gaat komen!

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 23:38

Dit herken ik echt niet! Al meerdere keren besteld en altijd goed gegaan!

KikiCelinevs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 23:47

Als je bij de google reviews kijkt zie je wel soortgelijke ervaringen. Misschien kan je ze op social media nog wel bereiken via een review, dat helpt nog weleens bij radiostilte.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 23:49

Op de reviews kan je inderdaad veel van hetzelfde vinden. Slechte communicatie en lange levertijden. Op de site staat ook dat ze door drukte tot 5 Jan gesloten zijn.
Dus wellicht dat het langer duurt voordat je het krijgt?

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 23:58

Hier ook enkel goede ervaringen :)
1 keer dat het ietsje langer duurde, echter werd er perfect gecommuniceerd en superfijn product geleverd!

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 00:06

Lieve mensen, mijn website is sinds begin december gesloten, tot minimaal januari.
Geld is teruggestort naar TS.

Ik heb altijd mijn best gedaan om goede producten te maken en voor een lage prijs maatwerk te leveren (en een voordeliger optie te vinden), maar helaas heb ik daar aan langer geen (mentale) energie meer voor. En soms gaan bestellingen die niet via de site zijn gedaan ten onder in de chaos. Sorry daarvoor.

Voorlopig even pauze en hopelijk komend jaar weer online (met een kleiner assortiment van uitsluitend mijn favoriete producten).

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 00:11

TS, mocht je nog op zoek zijn, ik kan je uit ervaring Horsebeads aanraden.
Heb hier meerdere keren besteld, ook levering naar Zweden en de kwaliteit is echt top.
Levertijd staat duidelijk aangegeven en daar werd in mijn geval ook niet overheen gegaan.

https://www.horsebeads.eu/

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-24 01:04

callippo schreef:
Lieve mensen, mijn website is sinds begin december gesloten, tot minimaal januari.
Geld is teruggestort naar TS.

Ik heb altijd mijn best gedaan om goede producten te maken en voor een lage prijs maatwerk te leveren (en een voordeliger optie te vinden), maar helaas heb ik daar aan langer geen (mentale) energie meer voor. En soms gaan bestellingen die niet via de site zijn gedaan ten onder in de chaos. Sorry daarvoor.

Voorlopig even pauze en hopelijk komend jaar weer online (met een kleiner assortiment van uitsluitend mijn favoriete producten).

Jup ik wacht dit even af!

Als er gewoon eerlijk antwoord word gegeven dat het langer duurt wegens omstandigheden, heb ik daar alle begrip voor, maar dat niet meer lezen van berichten of gewoonweg niet antwoorden terwijl je wel leest/opent, krijg ik echt de kriebels van!

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-24 01:05

Polar schreef:
Heb hier meerdere keren besteld, ook levering naar Zweden en de kwaliteit is echt top.
Levertijd staat duidelijk aangegeven en daar werd in mijn geval ook niet overheen gegaan.

Die hebben niet wat ik zoek, maar dankjewel voor het meedenken

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 08:00

anoukwendy schreef:
Polar schreef:

Die hebben niet wat ik zoek, maar dankjewel voor het meedenken

Probeer het anders op www.lovelance.nl
Die hebben veel en zijn ook super meedenkend! Evt berichtje sturen als ze het op de site niet hebben?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 10:22

Ik heb er 1 keer wat besteld, en dat is gewoon netjes aangekomen. Was een bitloos hoofdstel in westernstyle. Wel van leer.

Horsebeads werkt met biothane en dan goedkoop geklinkt. Dat vind ik persoonlijk echt niet mooi. ik zou dat ook gestikt willen zien. Biothane is wel fijn materiaal. Maar ook clips vind ik niet aan een teugel horen, ik wil daar gewoon een normale gesp (is lichter).

Lovelance geen ervaringen mee, wel eens naar een bitloos hoofdstel daar gekeken.

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-24 10:27

Ik wil idd ook van leer. Maar ik heb het nu op een andere manier opgelost hier in Zweden. In Nederland (of andere eurolanden) bestallen is nu echt kei en keiduur nu de kroon zo slecht staat. Dus als t even kan wil ik dat niet :=

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 10:50

Ik weet niet wat je nodig hebt, maar je kent Taur.se hopelijk? Die hebben best veel voor grondwerk en andere 'alternatieve' spullen, en veel makkelijker voor ons :j

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-24 11:37

Piekosjj schreef:
Ik weet niet wat je nodig hebt, maar je kent Taur.se hopelijk? Die hebben best veel voor grondwerk en andere 'alternatieve' spullen, en veel makkelijker voor ons :j

Japp die ken ik! Ik zoek alleen geen grondwerk spullen
Ik wilde teugels die 3,5 meter zijn voor mn reus van 190 := die zijn moeilijk te vinden. Maar heb het nu op een andere manier opgelost :)

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 15:15

Ohh :D Ja helaas kon ik geen producten oid op de site zien dus echt geen idee waar je naar op zoek was :') Anders zijn er ook meerdere in Zweden die beta biothane spullen maken, dat is echt lederlook, maar ik vind 't toch niet zo fijn voelen als echte leren teugels :o High Flyer maakt oa ontzettend mooi spul, maar wel echt giga duur. Dan is zelfs iets uit NL of zelfs UK goedkoper.

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-24 15:25

ik wil geen biothane, ik wil gewoon leer
en idd niet bakken met geld eraan uitgeven, want het is om te beginnen om te beleren dus grote kans dat er misschien wat gebeurd en het kapot gaat
ik heb hun hoofdstellen al uit engeland laten komen omdat er in zweden amper dingen te vinden zijn in deze huge maat. aan halsters heeft ie ook xxxfull