instructrice gezocht omgeving Wouw

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

fegria

instructrice gezocht omgeving Wouw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-24 10:58

Hallo,
k ben opzoek naar een instructrice voor mij (16) en mijn 6 jarige spanjaard.
Gewoon iemand die mij kan helpen met een goede dressuur basis. Spring les zou in de toekomst misschien wel leuk zijn, maar als dit niet kan is het niet erg.
Het moet wel gewoon betaalbaar zijn en bij mij op stal.

_Jelske

Re: instructrice gezocht omgeving Wouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 13:01

Je zou eens contact op kunnen nemen met Patrick Molenaar van Better Horses (te vinden via Google). Zitten weliswaar in Asten, maar hij rijdt regelmatig routers en volgens mij ook eentje zuidelijk van Rotterdam.

Veel ervaring met het opleiden van paarden in de klassieke dressuur, maar ook werken aan de hand, grondwerk etc. En zijn meer dan bekend met Iberische paarden, aangezien ze er zelf ook verschillende hebben.

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 14:35

_Jelske schreef:
Je zou eens contact op kunnen nemen met Patrick Molenaar van Better Horses (te vinden via Google). Zitten weliswaar in Asten, maar hij rijdt regelmatig routers en volgens mij ook eentje zuidelijk van Rotterdam.

Veel ervaring met het opleiden van paarden in de klassieke dressuur, maar ook werken aan de hand, grondwerk etc. En zijn meer dan bekend met Iberische paarden, aangezien ze er zelf ook verschillende hebben.

Als je in jezelf en je paard wilt investeren, is dit idd een aanrader!
Patrick is niet flauw, maar weet echt waar hij het over heeft.
Zowel dressuur, werken aan de hand en dubbele lijnen.
Je krijgt in 1 les echt ruim voldoende informatie om een paar weken door te gaan.
Daarnaast hebben ze online ook allerlei cursussen etc.
Hij geeft alleen geen les aan (jonge) kinderen en beginners, hij kent zichzelf goed en zou daar echt te streng voor zijn.

fegria

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-24 18:00

Ik begrijp dat hele goeden lessen zijn, maar het is echt te duur.
Ik ben 16 en moet de lessen zelf betalen, ook heb ik nog nooit les met haar gehad.
Eigenlijk zoek ook iemand die me om de week of 1x in de maand vast les kan geven.

Rose123

Re: instructrice gezocht omgeving Wouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 18:37

Hi,

Je zou eens op Equisense kunnen zoeken. Ik weet niet of Celine haar werkgebied tot aan Wouw reikt maar je zou haar zeker eens een berichtje op haar website kunnen doen!

Flo123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 06:05

Hoihoi!
Ik zit niet ver bij je vandaan. Check mijn website maar eens of je het iets vind ;)
www.gowithflo.nl
Groetjes Florence