Stal/Manege gezocht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Renee64

Stal/Manege gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-24 17:34

Hi Lezer,

Na vijf jaar niet gereden te hebben, kriebelt het om het paardrijden weer op te pakken! Ik ben daarom op zoek naar een fijne stal of manege waar het welzijn van de paarden echt voorop staat en waar je kunt zien dat ze met liefde en zorg behandeld worden. Het is voor mij belangrijk om mijn vertrouwen terug te winnen, zeker omdat ik in het verleden op plekken heb gereden waar niet altijd goed met de paarden werd omgegaan.

Weet jij een leuke stal/manege in de buurt van Kampen, Zwolle en Dronten? laat mij het hieronder weten *\o/*

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 17:53

Mijn oom rijd bij de manege van Media Horses International, bij Emmeloord (deze). Ben er zelf maar 1 keer geweest, maar zag er toen goed uit en hij is er erg positief over. Hebben 5 hectare grond dus zouden prima naar buiten moeten kunnen, en de lessen zijn degelijk. Weet niet hoe ver precies voor jou, maar mijn oom haalde mij vanuit station Zwolle op toen ik er heen ging dus zal niet heel ver zijn.

Ik rij per toeval (kwamen we later achter) bij de oude manege van dezelfde eigenaren (nu verkocht aan de huidige eigenaar) en en heb daar ook wel wat verhalen gehoord maar omtrent het paardenwelzijn en de leskwaliteit niks slechts.

Capriootje

Re: Stal/Manege gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 12:11

Ik weet niet hoe actief ze nog zijn maar manege gerner in Dalfsen ben ik vroeger veel geweest en is echt een top plek <3 Paarden lopen veel buiten en de eigenaresse is echt begaan met haar dieren en klanten. Prachtig mens.