ervaring Agradi

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lennie

ervaring Agradi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-24 08:24

In een ander topic vertelde ik over Agradi die rijlaarzen met de verkeerde maat weigerde terug te nemen.

Maar ik hoorde daarna van meer klachten over Agradi, zo stijgen prijzen in je winkelmandje plotseling, vouchers zijn niet in te ruilen, er blijken al jaren kortingscodes te bestaan die niet iedereen krijgt, "rijlaarzen" blijken bij aankomst van plastic te zijn ondanks de lederen rijlaars prijs ( wanneer je 5 x verder klikte op de advertentie kwam wel ergens te staan dat ze van synthetisch leer zijn), aangeschafte spullen gaan niet heel lang mee. Wanneer je een klacht bij klantenservice indient, krijg je eigenlijk alleen maar antwoorden die erop gericht zijn om je vooral niet te helpen. Zo ook gedoe met betalingen die via een incassoburo constructie blijken te lopen.

Ik heb geen goede ervaringen met Agradi. Het blijkt dat ik niet de enige ben. Dus vertel!

AdemoJoey

Re: ervaring Agradi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 08:27

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 08:31

Ik heb eigenlijk wel goede ervaringen met Agradi klantenservice.
Waar ik me alleen vreselijk aan stoor is dat er bij producten op voorraad staat ‘besteld voor 21 uur, vandaag verzonden’. Mijn ervaring is dat dat echt nooit gebeurd. Bezorging duurt altijd lang en DPD is echt flut.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 08:36

Ik heb ook geen klagen van Agradi. Al bestel ik daar wel geen laarzen of kledij. Dat is iets dat letterlijk zelf wil zien, voelen en passen. Dekens voor de paarden heb ik daar wel al eens besteldt. Tot nu toe alles netjes geleverd en op tijd. Het wisselt met wie het geleverd wordt. Soms DPD, soms POSTNL en heel soms Bpost.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 08:40

Hier nooit problemen met agradi en ik bestel daar al heel lang en best veel

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 08:55

Tot nu toe ook geen klachten.
Behalve dat ik weet dat als het op voorraad staat dit vaak niet is en je gerust 7 tot 14 dagen moet wachten.

Dus iets wat ik snel nodig heb bestel ik elders.

Maar verder geen problemen gehad met de producten. En retour ook prima.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 09:06

Ik heb ook geen problemen met agradi. Niet met klantenservice bij retourneren, prijzen houd ik zelf bij want daar zijn ze niet de enige in. Bij kortingcodes zijn er vaker dingen uitgesloten, bij elke winkel.

Enige waar ik tegenaan loop zoals hierboven ook benoemd; voor 21 uur besteld is niet de volgende dag in huis. Vaak.wordt het dan pas verwerkt als je geluk hebt. Hoewel het soms ineens heel snel is en wel,maar dat is zeldzaam.

Groter probleem heb ik met dpd, die zijn niet betrouwbaar in wanneer ze komen, slecht te volgen en als je niet thuis bent gooien ze het voor de deur in het zicht. Aan de andere kant is dat beter want geen idee waar ik het zou moeten afhalen.

Ik bestel er best veel, supplementen, spullen voor paard en stal, maar ook kleding en schoenen voor mezelf. Nooit probleem gehad met retourneren.

Dat spullen niet lang meegaan is niet mijn ervaring. Of niet dat dat bij agradi erger is. Het ligt aan de merken en niet aan agradi, zij zijn alleen de winkel. Niet de fabrikant.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 09:09

Ik had ook nooit problemen met Agradi, ook niet met de klantenservice. Maar hun nieuwe website vind ik om eerlijk te zijn onoverzichtelijk en waardeloos. Je vindt niet meer makkelijk wat je zoekt en dat weerhoudt mij ervan om toch te zoeken en eventueel te bestellen. De vouchers zijn ook zonder aankondiging in waarde gedaald (al voor de nieuwe site er was).. En zoals genoemd het verzenden/de levertijden zijn veel langer dan ze beloven.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 09:14

Ik heb ook nooit problemen gehad.
Enige klacht is dat er soms staat voor 21.00 besteld vandaag verzonden en dan mag je nog een paar dagen wachten.
Maar nooit gedoe met retour of slechte producten.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 09:20

@Texas daar ben ik het wel mee eens.
Deze site is echt verschrikkelijk.

De vorige was al onhandig met filteren maar dezs is echt waardeloos.

Vaak ook geen fatsoenlijke product omschrijving meer.

En tegenwoordig producten in de aanbieding met 1 ct verschil.
Das echt debiel

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 09:22

Ik heb ooit enorm gedoe gehad met Agradi. Ze verzenden pas als je hele bestelling compleet is dus daar had ik op gelet toen ik bestelde. Helaas was er iets toch niet op voorraad en daar heb ik bijna 3 maanden op gewacht tot ze besloten dat ze het niet meer konden leveren en ik eindelijk mijn geld terugkreeg waar ik toen ook heel lang op heb moeten wachten. Ik heb echt uren aan de telefoon gehangen met de klantenservice maar er was allemaal niets aan te doen en gewoon mijn probleem. Daarna nooit meer besteld.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 09:24

Hier ook nooit gedoe gehad. Ik bestel alleen wat ik nodig heb en weet dat goed is, dus hoef nooit wat retour te doen.

Alleen laatst had ik een keer wat besteld, 1 product niet op voorraad en gelijk alles geannuleerd en mn geld terug gestort.
Dat vond ik wel behoorlijk irritant, want ik had de overige spullen wel echt snel nodig.
Had liever gehad dat ze even overlegd hadden.

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 09:45

Ik ben heel erg afhankelijk van Agradi voor zo'n beetje alles rondom het paarden houden en heb in 10 jaar tijd 1x een minder goede ervaring gehad.
Weet ondertussen niet meer waar dat over ging, maar het was niet iets heel groots.
Heb een aantal keer gehad dat ik na het plaatsen een bestelling wilde annuleren en ook dat was geen probleem.
Altijd de juiste dingen ontvangen en in de staat die ik verwachtte, ook retourneren gaat tot nu toe altijd vlekkeloos.

Maar ik geloof wel dat er bij zo'n groot bedrijf fouten worden gemaakt en dat er dingen beter kunnen.
Ook de nieuwe website vind ik geen upgrade.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 09:57

Hier erg wisselend.
Soms defecten die ze op iets gooien wat niet kan en vervolgens een kortingscode geven.... dat je denkt wtf.
Soms lossen ze iets heel netjes op.

Soms krijg ik m'n bestelling op tijd. Soms te laat.

Al met al hebben ze regelmatig goede kortingen en bestel ik er ook regelmatig. Maar enkel dingen die ik niet perse 'moet' hebben.
Ik bestel er echt heel veel.

Bucas therapy deken was goed in de aanbieding, cavalettiblokken, bestel vaak paardensnoepjes mee voor gratis verzending, hoofdstellen, hooibal.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 09:58

Ik bestel er ook veel, eigenlijk altijd wel tevreden,producten kloppen altijd.
Alleen de levertijd klopt vaak niet,dan staat er voor 21:00 besteld,vandaag verzonden,maar dan duurt het meestal nog vijf dagen.
Maar daar hou ik tegenwoordig rekening mee.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 10:05

Ik heb (voordat ik stopte met de paardensport) altijd heel veel besteld bij agradi en nooit problemen gehad met leveringen of retourneren. Ik lees de laatste tijd ook wat meer klachten maar herken dit van vroeger in ieder geval niet. Ik bestel er nu af en toe nog wat voor de hond en dat gaat tot dusver gewoon probleemloos.

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 10:12

Ik heb van de zomer een vliegendeken gekocht bij Agradi. Voor 19:00 besteld morgen in huis ging hier ook niet op helaas. Het deken ging dag 1 al kapot door een fout bij de naad van de klittenbandsluiting en de dagen daarna liet de voering los aan de binnenkant.

Agradi kwam heel meedenkend met 10% korting. Dit was maarliefst €8... Daar kon ik het deken niet eens voor laten repareren als ik dat had gewild _O-

Uiteindelijk op aandringen heb ik mijn geld terug gekregen, daarvoor moest ik wel fotos sturen van het verknipte deken.

Dahlia85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 10:14

Ik heb ook geen klachten. Ooit eens een rijbroek gehad van elt die maar kort meeging (rits kapot). Na contact met agradi meteen mijn geld terug gehad

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 10:35

DuoPenotti schreef:
@Texas daar ben ik het wel mee eens.
Deze site is echt verschrikkelijk.

De vorige was al onhandig met filteren maar dezs is echt waardeloos.

Vaak ook geen fatsoenlijke product omschrijving meer.

En tegenwoordig producten in de aanbieding met 1 ct verschil.
Das echt debiel

Dat dus :'). Maar hé, is in de sale hoor _O-

Daarom sla ik Agradi nu ineens vaak over, dat stoort me echt zo enorm :evaw:

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 10:49

Maar dat doen ze ook al heel lang, al ruim voor die nieuwe website :')

Vind die nieuwe idd vervelend. Ook mijn lijstjes waren allemaal weg

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 10:50

agradi is hier thuis hofleverancier :+

Kleding, paardenspullen, stalbenodigdheden en aanvullende voeders.

En ik ben er eigenlijk heel tevreden over.

Ik heb wel geleerd dat je hun aanbiedingen even moet controleren. Heel vaak zijn ze daadwerkelijk goedkoper maar soms is het een 'nep korting' en is het alleen korting tov een hogere vraagprijs.
Maar over het algemeen scoor ik bij hen toch de goedkoopste (amigo) dekens als ik even scherp op blijf letten en prijzen vergelijk.

Levertijden zijn eigenlijk ook best heel netjes. Ze zeggen ook nergens dat jet het de dag erna in huis hebt. Alleen dat zei het pakketje inpakken en aan de bezorgdienst mee geven. En ik heb het gevoel dat dat aardig klopt.

Alleen als er een langere leverijd bij staat kan het wel eens lang duren. Maar de keer dat dat me gebeurd is werd ik er eigenlijk ook wel netje over geïnformeerd. Dus als ik dat niet zie zitten, bestel ik het elders.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 10:52

De dag daarna binnen hoeft van mij niet.
Maar echt al diverse keren gehad dat er staat dat het op voorraad is en het echt pas dikke week of nog later pas geleverd word.
Dat staat wel direct als je afgerekend hebt.... dan weten ze het wel...
En ga je dan terug online kijken staat bij vrolijk nog op voorradig, dus niet dat net iemand voor jou het laatste artikel had.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 11:36

Geen slechte ervaringen hier, wel dat het inderdaad wat langer duurt dan "de volgende dag."

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 11:43

Ik sla Agradi vaker over, omdat de levertijd zo onbetrouwbaar is. Ik erger me rot aan dat iets wat ik op donderdag bestel, pas op dinsdag of woensdag geleverd wordt terwijl erbij staat dat als je voor 21 uur besteld het vandaag wordt verzonden.
Daarbij begrijp ik ook niets van de kortingscodes, die zijn voor mij eigenlijk nooit geldig. Ik kom om in die dingen :')
Verder geen kwaliteitsissues ofzo met de producten, ik hoef nooit iets terug te sturen. Maar ik zoek tegenwoordig wat verder naar een online winkel die dezelfde prijs heeft (prijstechnisch vind ik ze wel oké), en heb het dan wel een dag later in huis.

Keebish

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 12:13

Ik was altijd erg gelukkig met Agradi, maar die nieuwe website haalt zoveel shopplezier bij mij weg, dat ik er eigenlijk nooit meer shop. Zeker omdat de kortingen tegenwoordig echt belabberd zijn en levertijden vreselijk.
Ik heb regelmatig gehad dat ik 2 items op voorraad kocht (daar ook speciaal op filterde) en vervolgens bij de bestelbevestiging zie dat er 1 item toch niet op voorraad is. In plaats dat de keuze wordt gegeven om 1 item te cancellen of de bestelling in meerdere zendingen te sturen, word je verplicht weken te wachten. Dat vind ik echt een nadeel als je iets koopt wat je snel nodig hebt. Daarmee is het echt een onbetrouwbare winkel geworden voor mij.