Helaas hebben mijn staleigenaren aangegeven dat ik op zoek moet naar een andere plek voor mijn twee paarden. Het gaat om een 20 jarige merrie en een 23 jarige ruin. De merrie werkt nog recreatief en de ruin is al jaren met pensioen.
Ze willen gewoon lekker de hele dag in de wei rondwandelen, in de nachten in een afgesloten stal staan en voldoende hooi/goede kwaliteit voordroog (mag uit plastic.
Een plekje om nog wat te werken met de merrie, mijn trailer, zadelkast en spullen op te bergen zou heel erg welkom zijn. Afhankelijk van de locatie en hoe dichtbij deze is mag het volledig zelfzorg zijn, zelf uitmesten ect is ook prima. Als het wat verder weg is zou het wel fijn zijn als ze buiten worden gezet in de ochtend. Ik werk fulltime dus twee keer per dag op en neer is dan niet zo handig als het verder weg is.
Wie weet er welke geschikte stallen er in de buurt zijn die ook nog een beetje betaalbaar zijn als het even kan? Op hun leeftijd hebben ze natuurlijk niet allerlei luxe nodig die een sportpaard wel nodig heeft.
Omgeving Dinxperlo, de Heurne, ijzerlo, Aalten, breedenbroek, Varsseveld, Sinderen ect..