Gezocht 24/7 buiten, paddock paradise regio Utrecht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Madelief

Gezocht 24/7 buiten, paddock paradise regio Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-24 20:27

Opzoek in de regio ten noorden of oosten van Utrecht.

Voor mijn Spaanse merrie van 1.62 ben ik opzoek naar en 24/7 buiten plekje in kudde verband met voldoende schuilplekken en droge plekken om te rusten. Hiernaast ook 24/7 beschikbaarheid tot ruwvoer wat hoofdzakelijk bestaat uit onverpakt hooi.

Ik sta nu al op een hele fijne stal voor mijzelf en heb geen haast om te verhuizen.
Echter merk ik een enorm verschil in hoe blij en tevreden ze is in de zomer, dan staan ze in een kudde van 8 24/7 buiten. Of nu de 'winter' paddock en stal, op stal is ze snel onrustig en algemeen minder happy. Vandaar mijn zoektocht naar de 'perfecte' buitenplaats in een moeilijke regio. Wie heeft er tips of een plekje?
Laatst bijgewerkt door _Madelief op 30-10-24 21:03, in het totaal 1 keer bewerkt

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 20:35

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 20:36

Nijkerk te doen?

D Sportstables
Ludmilla.

En anders;
Almeersch Hippisch Centrum?

_Madelief

Re: Gezocht 24/7 buiten, paddock paradise regio Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-24 21:06

Ja dat is allemaal wat ver. Ik hoop iets te vinden relatief dichtbij Utrecht stad en dan ten noorden of oosten in de omliggende gebieden.

Sssj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 10:20

Hi,

Ik zoek een weidegenoot! Ik heb een Spaanse merrie van ongeveer 1.50m, 8 jaar oud. En ik sta op een giga weiland. Dat is dan ook wel zo’n beetje alles wat er is, maar het grenst aan het bos, er is altijd een droge plek voor de voeten en ik voer onverpakt suikerarm hooi. Er is ook een keet voor je spullen. Omgeving maartensdijk.

Groetjes Margot

_Madelief

Re: Gezocht 24/7 buiten, paddock paradise regio Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-24 00:16

Leuk dat je reageert op mijn topic Margot. Is er dan geen schuilstal op de weide? En staan er nog meer paarden?