Ik ben op zoek naar een boerderij of een plek in het buitenland waar ik met mijn paard Tinkie voor onbepaalde tijd kan verblijven en werken. Het plan is om vanaf januari te gaan reizen met een eigen paardenbus of auto met trailer, zodat ik flexibel ben met vervoer. Mijn eerste bestemming staat nog open, ik heb geen specifieke voorkeurslanden.
Ik droom al een tijdje om eens weg te gaan, stoppen met 32 uur per week naar mijn computerbeeld staren om vervolgens te genieten bij de paarden. Wanneer ik in het buitenland ben voel ik dat ik niet in Nederland wil blijven plakken, alleen omdat het veilig en vertrouwd voelt.
Kun jij mij helpen?
Is hier iemand die al eerder met zijn/haar paard gereisd heeft? Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat!
Ik ben benieuwd naar jouw ervaring. Ook met betrekking tot vervoer, veiligheid en gezondheid.

Wat ik zoek:
Een plaats in het buitenland om te werken en te verblijven voor mijzelf en Tinkie – een eenvoudige weide met basisvoorzieningen en andere paarden is al voldoende.
Dit mag voor bepaalde en onbepaalde tijd zijn!
Ik heb mezelf aangemeld by Yardandgroom, daar ben ik begonnen met de zoektocht maar vond het wel belangrijk om ook dit forum te openen in de hoop dat iemand wilt sparren!
Misschien dat ik via deze weg mijn nieuwe werkgever wel vind!
Werkzaamheden die ik kan uitvoeren:
Stalwerkzaamheden, een heel breed begrip
Op recreatief niveau paardrijden en tochten begeleiden (ook eventueel met Tinkie), altijd bereid om meer te leren
Omgaan met allerlei dieren
Projecten of evenementen begeleiden
Lessen geven (niet gecertificeerd maar ik ken de basis)
Horecawerkzaamheden
Over Tinkie en mij:
Tinkie is een bonte tinker merrie, ze is geboren op 01/02/2011, schofthoogte 1,42m. Ze is makkelijk in de omgang, is lekker ondeugend netals een shetlander en houdt van snacken

Ik ben, als ik dat van mezelf mag zeggen, vriendelijk, betrouwbaar en open persoon met gevoel voor humor. Ik heb recreatief paard gereden, ben ervaren met verschillende dieren, en vind het leuk om met anderen te werken. Op Instagram zijn wij te vinden onder de gebruikersnaam @Fems.Tinkie https://www.instagram.com/fems.tinkie/
Weet jij een plek waar ik met Tinkie welkom ben?
Alle tips, ervaringen en suggesties voor mogelijke bestemmingen of plekken zijn van harte welkom!

Liefs,
Fem & Tinkie