Op zoek naar orthopedisch hoefsmid voor sportpaarden ZWOLLE

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nikki5353

Op zoek naar orthopedisch hoefsmid voor sportpaarden ZWOLLE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-24 15:43

Hallo allemaal,

Ik ben heel dringend op zoek naar een hoefsmid die naar mijn kleine dressuurtrainingsstal kan komen. Iemand die orthopedisch beslag kan maken en ook normaal kan bekappen. Ik ben nieuw in de omgeving en ken niet zoveel mensen om te vragen.

Ik ben dicht bij Zwolle, Overijssel.

Heel bedankt!

Ibbel

Re: Op zoek naar orthopedisch hoefsmid voor sportpaarden ZWOLLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 16:02

mika11

Re: Op zoek naar orthopedisch hoefsmid voor sportpaarden ZWOLLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-24 18:06

John Donck en Gerrit Westerink?
Ze zijn nu aangesloten bij paardenkliniek in Wapenveld, wat vlakbij Zwolle ligt.
Toen ik zelf nog een paard had, had ik John Donck als smid en heel tevreden over.

Versace2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 20:27

mika11 schreef:
Ze zijn nu aangesloten bij paardenkliniek in Wapenveld, wat vlakbij Zwolle ligt.
Toen ik zelf nog een paard had, had ik John Donck als smid en heel tevreden over.

Kijk uit met John Donck. Gooit zijn tarief per 1 januari omhoog en meldt dat niet tijdens het bekappen vanochtend. Klant verderop in de straat betaalt deze zelfde ochtend het oude tarief.
Compleet onbeschoft gedrag.

Tarief is 110,- voor 2 paarden: binnen 30 minuten klaar

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-26 21:32

Versace2011 schreef:
mika11 schreef:

Kijk uit met John Donck. Gooit zijn tarief per 1 januari omhoog en meldt dat niet tijdens het bekappen vanochtend. Klant verderop in de straat betaalt deze zelfde ochtend het oude tarief.
Compleet onbeschoft gedrag.

Tarief is 110,- voor 2 paarden: binnen 30 minuten klaar

Wat iemand rekent moet hij toch zelf weten? En dat hij voor een ander wat anders rekent mag ook gewoon?