In de eeuwig durende zoektocht naar goed hooi met laag suiker kwam ik tophooi tegen. Na even contact gehad te hebben komen ze best goed over, maar het blijft altijd een grote investering, dus ben benieuwd of er hier ook mensen zijn die ervaring met deze aanbieder hebben
Wij bestelen per ton, maar dit zijn best vergelijkbare prijzen met wat ik bij andere aanbieders van dit soort hooi zie (onverpakt, getest en laag in suiker). Als je adresjes weet houd ik me aanbevolen
Ik ken ze ook niet maar vindt hun prijzen helemaal niet gek. Is wat ik nu ong ook betaal. Ik koop mijn hooi bij van Kempen in Putten. Is niet getest alleen maar mijn paard met suiker allergie doet het er goed op. Ik koop per keer teweinig in om het interessant te maken om zelf te testen. Maar als je per ton in koopt dan zou je hun ook kunnen proberen en zelf testen. Ben erg tevreden over hun service en hooi.
Mijn IJslander staat in pension bij deze leverancier. Prima hooi en laag in suikers. Alle pensionpaarden doen het er goed op, het is een gevarieerde groep.
Frosti
Geplaatst: 31-10-24 22:09
Mijn ervaring met deze leverancier is prima hooi en goede prijskwaliteit. Service ook op en top.