Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Seven schreef:Ligt eraan wat je betaalbaar vind hypostore heeft kwa jasjes een duurder segment. En gezien je kleur voorkeur vraag ik me af of ruinen die heeft, ben er al 6 maanden niet geweest maar kan me niet meer herinneren of ze ook meerdere kleuren jasjes hadden op zesrt antraciet en blauw na dan. Hypostore heeft zeker bordeaux
Skessa_ schreef:En altijd even wachten op acties. Ej heeft bv regelmatig 25% korting op een product naar keuze
haffiefreak schreef:Skessa_ schreef:En altijd even wachten op acties. Ej heeft bv regelmatig 25% korting op een product naar keuze
Ik ga hier zeker opletten.
Friesfanaat schreef:Ik weet niet voor welke datum je het jasje wilt hebben, maar ik zou wachten tot Black Friday, veel winkels hebben dan tussen de 25% en 30% korting. Oftewel, nu zoeken, evt passen in de winkel waar ze hem hebben en dan met Black Friday aanschaffen
DemiSisa schreef:Geen ervaring met Epplejeck Drachten en ruitersportzaak in Ruinen. Wel met Epplejeck Zwolle en Hypostore.
Mijn voorkeur gaat toch echt uit naar Hypostore.. de EJ in Zwolle heeft mijn inziens echt heel weinig keuze. Ik kom er zo’n 1x per 2 maand, omdat het voor mij nog geen 10 minuten rijden is, maar dat is dan echt voor basics als voer. Andere dingen koop ik er eigenlijk al niet eens meer. Heb eigenlijk een nieuwe rijbroek nodig en moest pas voer hebben dus eventjes gekeken, hingen serieus maar 10 rijbroeken in mijn maat (maat 40) en alles of schrikbarend duur of niet mijn kleur/model. Bij Hypostore is er voor mij persoonlijk en meer aanbod en meer in een voor mij passend budget
Qua wedstrijdjasjes heeft Hypostore echt een speciale ‘competition store’. EJ Zwolle heeft wel jasjes hangen, maar niet mega veel keuze.