Keuze stress hypostore of epplejeck

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

haffiefreak

Keuze stress hypostore of epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-24 07:26

Ik ben opzoek naar een nieuw wedstrijdjasje in de kleur bordeaux.
Nu woon ik een klein half uurtje van Hypostore en ook van Epplejeck Zwolle en Drachten maar ook ruitersport ruinen.

Waar zou ik het beste kunnen slagen voor een betaalbaar jasje. Wat alleen voor onderlinge wedstrijden gaat gaebruikt worden.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 07:28

Zou eerst de websites eens goed doorzoeken en kijken of ze iets hebben wat je aanstaat.

Daarna beslissen naar welke winkel je gaat.

Evt kijken of bellen of ze het model dat je wil op voorraad is in de winkel, anders ga je alsnog voor niks.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 07:37

Ik vind ruinen een fijne relaxte winkel. Geen personeel wat op je afkomt, ruime keuze.in alle prijsklassen wel wat te vinden.

Maar ik gok dat je bij alle winkels wel gaat slagen.

Seven

Re: Keuze stress hypostore of epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 07:47

Ligt eraan wat je betaalbaar vind hypostore heeft kwa jasjes een duurder segment. En gezien je kleur voorkeur vraag ik me af of ruinen die heeft, ben er al 6 maanden niet geweest maar kan me niet meer herinneren of ze ook meerdere kleuren jasjes hadden op zesrt antraciet en blauw na dan. Hypostore heeft zeker bordeaux :j

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-24 07:47

Skessa_ schreef:
Zou eerst de websites eens goed doorzoeken en kijken of ze iets hebben wat je aanstaat.

Daarna beslissen naar welke winkel je gaat.

Evt kijken of bellen of ze het model dat je wil op voorraad is in de winkel, anders ga je alsnog voor niks.

Ik ben ook zeker de site aan het doorspitten.

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-24 07:48

Seven schreef:
Ligt eraan wat je betaalbaar vind hypostore heeft kwa jasjes een duurder segment. En gezien je kleur voorkeur vraag ik me af of ruinen die heeft, ben er al 6 maanden niet geweest maar kan me niet meer herinneren of ze ook meerdere kleuren jasjes hadden op zesrt antraciet en blauw na dan. Hypostore heeft zeker bordeaux :j

Zeker niet boven de €200

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 08:05

En altijd even wachten op acties. Ej heeft bv regelmatig 25% korting op een product naar keuze

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 08:10

Skessa_ schreef:
En altijd even wachten op acties. Ej heeft bv regelmatig 25% korting op een product naar keuze

Waarvan ook vaak tig artikelen uitgesloten zijn, want die zijn dan 'vaste prijs' of 'nieuwe collectie' of 'online only'.
Dus, klinkt leuk, maar goed opletten of het ook geldt op de producten die jij wil hebben :j

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-24 08:12

Skessa_ schreef:

Ik ga hier zeker opletten.

Friesfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 08:14

Ik weet niet voor welke datum je het jasje wilt hebben, maar ik zou wachten tot Black Friday, veel winkels hebben dan tussen de 25% en 30% korting. Oftewel, nu zoeken, evt passen in de winkel waar ze hem hebben en dan met Black Friday aanschaffen :-)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 08:39

haffiefreak schreef:
Skessa_ schreef:

Ik ga hier zeker opletten.

Hypostore heeft ook regelmatig 25g korting. Ik was daar van de week nog en zij hadden daar zeker bordeaux jasjes. In welke prijsklasse weet ik niet.

DemiSisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 08:47

Geen ervaring met Epplejeck Drachten en ruitersportzaak in Ruinen. Wel met Epplejeck Zwolle en Hypostore.

Mijn voorkeur gaat toch echt uit naar Hypostore.. de EJ in Zwolle heeft mijn inziens echt heel weinig keuze. Ik kom er zo’n 1x per 2 maand, omdat het voor mij nog geen 10 minuten rijden is, maar dat is dan echt voor basics als voer. Andere dingen koop ik er eigenlijk al niet eens meer. Heb eigenlijk een nieuwe rijbroek nodig en moest pas voer hebben dus eventjes gekeken, hingen serieus maar 10 rijbroeken in mijn maat (maat 40) en alles of schrikbarend duur of niet mijn kleur/model. Bij Hypostore is er voor mij persoonlijk en meer aanbod en meer in een voor mij passend budget :)

Qua wedstrijdjasjes heeft Hypostore echt een speciale ‘competition store’. EJ Zwolle heeft wel jasjes hangen, maar niet mega veel keuze.

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-24 09:14

Friesfanaat schreef:
Ik weet niet voor welke datum je het jasje wilt hebben, maar ik zou wachten tot Black Friday, veel winkels hebben dan tussen de 25% en 30% korting. Oftewel, nu zoeken, evt passen in de winkel waar ze hem hebben en dan met Black Friday aanschaffen :-)

Ik heb hem pas 14 december nodig. Ik kan nog even zoeken. :o

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-24 09:17

DemiSisa schreef:
Geen ervaring met Epplejeck Drachten en ruitersportzaak in Ruinen. Wel met Epplejeck Zwolle en Hypostore.

Mijn voorkeur gaat toch echt uit naar Hypostore.. de EJ in Zwolle heeft mijn inziens echt heel weinig keuze. Ik kom er zo’n 1x per 2 maand, omdat het voor mij nog geen 10 minuten rijden is, maar dat is dan echt voor basics als voer. Andere dingen koop ik er eigenlijk al niet eens meer. Heb eigenlijk een nieuwe rijbroek nodig en moest pas voer hebben dus eventjes gekeken, hingen serieus maar 10 rijbroeken in mijn maat (maat 40) en alles of schrikbarend duur of niet mijn kleur/model. Bij Hypostore is er voor mij persoonlijk en meer aanbod en meer in een voor mij passend budget :)

Qua wedstrijdjasjes heeft Hypostore echt een speciale ‘competition store’. EJ Zwolle heeft wel jasjes hangen, maar niet mega veel keuze.

Dan valt Zwolle al af. Stiekem gelukkig want ik haat die grote rotonde die er vlakbij ligt. :=

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 10:00

Dan zou ik zeker hypostore kiezen
Ik heb er meerdere bordeaux/rode jasjes gezien en daar zaten ook wel wat onder de 200 bij :j
Wij zijn uiteindelijk voor een groene gegaan maar hebben er wcht veel gezien

En inderdaad blackfriday vaak 25/30% korting

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 10:06

Hypostore om bovenstaande redenen. Ik moet er minimaal een uur en een kwartier voor rijden maar ik ga er toch ook vaker heen, vind het zo'n fijne winkel met een ruim assortiment en personeel dat echt met je meedenkt.

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-24 10:24

Dank jullie wel dan wordt het binnenkort een ritje Hypostore.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 10:27

Zou inderdaad even op internet kijken wat er is en anders wat meerdere winkels plannen.
Sommige jassen passen je niet mooi of je vind de kleur tegenvallen oid.

Hypostore is een duurder segment winkel. Wel veel meer keuze dan de ej Zwolle. Maar je kan ook (eventueel) een andere kleur bestellen als je hebt gepast

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-24 11:27

Vanochtend toch maar een ritje hypostore gedaan.
En geslaagd. +:)+
Ik had al het fair play Michelle gezien op internet. Deze leek wel goed te passen bij mij cap.
Deze hadden ze op voorraad en ook in mijn maat.
Zo vlak naast elkaar zit er iets kleurverschil in.
Ook nog eens afgesprijsd van €139.95 naar €104
Afbeelding

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 11:29

Heel gaaf.

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 11:32

Wauw. Mooie kleur jasje. Fijn dat je geslaagd bent en dat het zo mooi bij je cap past.

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-24 11:54

Dank jullie wel

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 12:06

Super, gefeliciteerd met deze mooie outfit. Super mooie kleur en combinatie
Dat vraagt wel ook om een wedstrijd foto straks.

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-24 12:57

Nu nog kijken of ik mijn oude laarzen kan verven met bordeaux verf.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 13:09

En anders een bordeaux sporen bandje of enkel wat details bordeaux maken zoals de boog of de teen met lederverf