Ervaringen Mike Mollevanger

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mijs_123

Ervaringen Mike Mollevanger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-24 20:21

Hi! Ik ben aan het zoeken naar een PRE en zag dat Mike Mollevanger veel heeft staan, kan hier alleen echt geen reviews van vinden. Zijn er mensen die ervaring hebben met hem?

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 22:43

Ik heb (uitgebreid, veel vragen etc, dus niet alleen "vp") gereageerd op zijn advertentie, hij zou meer info sturen, maar na het 1e berichtje nooit weer wat van gehoord.

Dus ik ben ook wel benieuwd naar de ervaringen

SummerJulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 20:32

Nibbit schreef:
Ik heb (uitgebreid, veel vragen etc, dus niet alleen "vp") gereageerd op zijn advertentie, hij zou meer info sturen, maar na het 1e berichtje nooit weer wat van gehoord.

Hey Nibbit, hoelang geleden was dat?
Ik heb dezelfde ervaring...

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 20:53

Ik heb contact met hem gehad, heel goed contact eigenlijk hij gaf veel informatie en hij wou graag helpen.

Maar heb ook wel dezelfde ervaring zoals hier boven beschreven. Want naar wat over en weer geapp over 2 die me wel wat leken zou hij wat filmpjes maken en toen werd het contact steeds wat stroever tot we beide eigenlijk niet echt meer moeite hebben gedaan.
Ik dus ook niet want vind het altijd heel vervelend als ik steeds achter iemand aan moet :=

Audesta

Re: Ervaringen Mike Mollevanger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 20:57

Ik ben bij degene wezen kijken waar hij mee samenwerkt. Erg goed contact, dacht erg mee. Je kunt haar altijd eens benaderen: jo visser op facebook.

CanCanAld

Re: Ervaringen Mike Mollevanger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 13:27

Mijn vragen zijn netjes beantwoord door hem. Heb ook contact met Jo Visser gehad, zij was erg open en eerlijk.

Mijs_123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-24 13:30

Nibbit schreef:

Zou ik mogen vragen wat je aan hem vroeg toen hij niet meer reageerde? Ik heb zelf al 2,5 dag heel goed contact en reageert op mij juist erg snel

Mijs_123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-24 13:31

Seven schreef:
Ik heb contact met hem gehad, heel goed contact eigenlijk hij gaf veel informatie en hij wou graag helpen.

Maar heb ook wel dezelfde ervaring zoals hier boven beschreven. Want naar wat over en weer geapp over 2 die me wel wat leken zou hij wat filmpjes maken en toen werd het contact steeds wat stroever tot we beide eigenlijk niet echt meer moeite hebben gedaan.
Ik dus ook niet want vind het altijd heel vervelend als ik steeds achter iemand aan moet :=

Zou ik ook aan jou mogen vragen wat je gevraagd had voordat hij niet meer reageerde? Zoals ik net ook al zei heb ik erg goed contact met hem terwijl ik ook heel veel vragen stel hahahah

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 14:23

Mijs_123 schreef:
Seven schreef:

Zou ik ook aan jou mogen vragen wat je gevraagd had voordat hij niet meer reageerde? Zoals ik net ook al zei heb ik erg goed contact met hem terwijl ik ook heel veel vragen stel hahahah

Zeker was niets aparts eigenlijk ging over 1 paard wat detakls en hij zou nog een filmpje maken maar geen reactie meer ontvangen.
Maar heel eerlijk heb ik dus ook geen contact meer gezocht omdat ik een ander paard heb gevonden

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 22:11

Zelf goede ervaringen, begin dit jaar een paard gekocht bij hem. Eind van de zomer nog eens gaan kijken, ruim de tijd gehad en gekregen.
Besloten eerst ons huis verder te verbouwen, en nog een paar maandjes te wachten.

PREMIKE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-24 17:09

Goedemiddag,

Mijn excuses als ik niet meer heb gereageerd,

Ik zal het nader toelichten, wij hebben een manege /training verkoop en pension met in totaal 90 paarden,
Naast het beantwoorden van vragen zijn we daar zoals vanzelfsprekend veel mee bezig, wanneer ik een paard adverteer op Facebook krijg ik vaak in korte tijd meer dan 100 privé berichten uit binnen en buitenland die ik zo snel mogelijk allemaal probeer te beantwoorden, vaak is het dan ook zo dat een paard via een video gekocht wordt of dat klanten voor een ander paard naar onze stal komen en het geadverteerde paard kopen, vaak helpt het wel als geïnteresseerden mij even bellen of een vraagteken sturen op whatsapp,
Mochten hier nog mensen tussen staan die nog geen paard hebben en graag informatie willen, je kunt me altijd bellen of whatsappen op:

0613512345

Mvg Mike Mollevanger