Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nibbit schreef:Ik heb (uitgebreid, veel vragen etc, dus niet alleen "vp") gereageerd op zijn advertentie, hij zou meer info sturen, maar na het 1e berichtje nooit weer wat van gehoord.
Dus ik ben ook wel benieuwd naar de ervaringen
Seven schreef:Ik heb contact met hem gehad, heel goed contact eigenlijk hij gaf veel informatie en hij wou graag helpen.
Maar heb ook wel dezelfde ervaring zoals hier boven beschreven. Want naar wat over en weer geapp over 2 die me wel wat leken zou hij wat filmpjes maken en toen werd het contact steeds wat stroever tot we beide eigenlijk niet echt meer moeite hebben gedaan.
Ik dus ook niet want vind het altijd heel vervelend als ik steeds achter iemand aan moet
Mijs_123 schreef:Seven schreef:Ik heb contact met hem gehad, heel goed contact eigenlijk hij gaf veel informatie en hij wou graag helpen.
Maar heb ook wel dezelfde ervaring zoals hier boven beschreven. Want naar wat over en weer geapp over 2 die me wel wat leken zou hij wat filmpjes maken en toen werd het contact steeds wat stroever tot we beide eigenlijk niet echt meer moeite hebben gedaan.
Ik dus ook niet want vind het altijd heel vervelend als ik steeds achter iemand aan moet
Zou ik ook aan jou mogen vragen wat je gevraagd had voordat hij niet meer reageerde? Zoals ik net ook al zei heb ik erg goed contact met hem terwijl ik ook heel veel vragen stel hahahah