Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nyaleti schreef:Ik denk dat je met én uitrij mogelijkheden én binnenbak je jezelf heel erg beperkt. Dan zit je al snel aan grotere stallen en die zullen minder zin hebben om de zorg voor een paard te dragen.
Ik zou eerder kijken naar iemand die een pensioenplekje aanbiedt. Vaak is dat al op basis van vol pension en wil die persoon niet teveel volk op het erf en vinden ze de zorg dus geen probleem.
Volgens mij is bokker Hagelslag (of DuoPenotti, ik haal die altijd door elkaar) opzoek naar een pensioenpaard. Misschien de moeite om een berichtje te doen.
DiantaM schreef:Maar als jij zelf maar een paar weken in het jaar in NL bent, is het dan niet handiger een stal te zoeken waar ze gewoon goed buiten staat en je eisen van buiten rijden te laten vallen? Ze heeft dan geen conditie meer omdat ze dan -neem ik aan- niet gereden wordt de rest van het jaar.
Dan zou ik er zelf voor kiezen om haar dit jaar op een heerlijke pensioen stal te zetten zoals bijv Van der Kruis in Brabant.
Ibbel schreef:Ik heb wel plek. Heb ook PB gestuurd. En ik zou ook best het dier in conditie willen/kunnen houden dmv longeren. Sterker, ik vermoed dat dat hard nodig zal zijn, om te voorkomen dat het paard dichtgroeit. Connemara's zijn easy keepers, is mijn ervaring.
DiantaM schreef:Maar als jij zelf maar een paar weken in het jaar in NL bent, is het dan niet handiger een stal te zoeken waar ze gewoon goed buiten staat en je eisen van buiten rijden te laten vallen? Ze heeft dan geen conditie meer omdat ze dan -neem ik aan- niet gereden wordt de rest van het jaar.
Maggie1981 schreef:Wiwabalia schreef:Paardenheerlijkheid in Beesd? Van Jaarsveld in Oudewater?
Ga ik bekijken, die liggen in elk geval super centraal. Dank voor t meedenken!