Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Plonspony schreef:Ik zie dat je in de omgeving van Amersfoort iets zoekt. Mijn jaarling heeft bij SophieBella in Biddinghuizen in de opfok gestaan.
Gemengde kudde met jong en oud door elkaar heen, 24/7 buiten, alle faciliteiten beschikbaar zodat je ook al eens wat dingen kunt oefenen. En je kunt dus ook wanneer je maar wil je paard uit de kudde halen.
Ik ben er heel tevreden over geweest in ieder geval. Geen idee of ze plek hebben op dit moment en of dit iets is wat je zoekt.
ivy_power89 schreef:Ik denk dat ik misschien te simpel denk, maar mijn paard staat in een opfok om lekker paard te zijn de eerste jaren van zijn of haar leven. Dan heb ik zelf ook geen behoefte om van alles met zo'n paard te doen. Dat komt wel als ik het paard uit de opfok haal en ermee aan de gang gaMijn huidige paarden zijn zo opgegroeid en de makkelijkste paarden die ik heb gehad.
Sophie bella zou ik dan bijvoorbeeld never nooit doen, mijn ervaring met deze stal is alles behalve goed
ivy_power89 schreef:Ik denk dat ik misschien te simpel denk, maar mijn paard staat in een opfok om lekker paard te zijn de eerste jaren van zijn of haar leven. Dan heb ik zelf ook geen behoefte om van alles met zo'n paard te doen. Dat komt wel als ik het paard uit de opfok haal en ermee aan de gang gaMijn huidige paarden zijn zo opgegroeid en de makkelijkste paarden die ik heb gehad.
ivy_power89 schreef:Sophie bella zou ik dan bijvoorbeeld never nooit doen, mijn ervaring met deze stal is alles behalve goed
Sophie bella zou ik dan bijvoorbeeld never nooit doen, mijn ervaring met deze stal is alles behalve goed
MazikeenHope schreef:Bedankt voor je reactie, ja hier in de buurt van Amersfoort zit veel vol. Ik vind het echt lastig. Met mijn andere paard een hele nare ervaring gehad op een stal dus sindsdien ben ik heel voorzichtig. De afstand en prijs van de opfok maken me opzich niet uit als het maar echt een goede plek is.