Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daihyo schreef:Is er geen Facebookgroep van paardenstalling in Overijssel? Van Gelderland is die er bijvoorbeeld wel. En op de pagina’s van Natuurlijk paarden houden, Denken over paarden en de Paard Natuurlijk Facebookgroep heb je ook wel kans om wat te vinden. Volgens mij mag je daar ook oproepjes plaatsen.
Sure_lee schreef:Ik sta al meer dan 5 jaar bij Nature horse paradise in Zeewolde met mijn 2 Haflingers. Echt een hele fijne kudde en mega veel ruimte.
Ik weet niet of er nu nog plek is maar de eigenaar geeft je graag een rondleiding en dan kun je evt op de wachtlijst.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Gizeppie schreef:Het is in Kampen heel lastig om zulke plekken te vinden. Veel paarden staan hier veel binnen. Dit is voor mij ook een reden geweest dat mijn paard nog steeds in m’n oude woonplaats staat. In Zwolle en Hattem hebben ze wel een paddock paradise. En idd wat hier al eerder is benoemd even de Facebook groepen volgen.
Cioccolato schreef:Als je geen fijne toevoeging aan een kudde hebt, moet je misschien ook naar andere opties kijken. Dan zullen er ook iets meer opties komen