Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hilary schreef:Onze vorige partij hooi was van Hay to You, de huidige van onze buurpaddock is van Corsten.
De kwaliteit van deze partij van Corsten vind ik beter (geen stof, geen schimmel) dan de vorige partij van Hay to You (met name stoffig).
Een kennis van me bestelt / bestelde (?) bij Hay to You, maar heeft een aantal keer een partij gehad die niet de beloofde voedingswaarden had (hoger in suiker dan beloofd). Dat is wel steeds netjes omgewisseld, maar wel gedoe om dat meerdere malen te moeten doen.
Speedyspirit schreef:Hilary schreef:Onze vorige partij hooi was van Hay to You, de huidige van onze buurpaddock is van Corsten.
De kwaliteit van deze partij van Corsten vind ik beter (geen stof, geen schimmel) dan de vorige partij van Hay to You (met name stoffig).
Een kennis van me bestelt / bestelde (?) bij Hay to You, maar heeft een aantal keer een partij gehad die niet de beloofde voedingswaarden had (hoger in suiker dan beloofd). Dat is wel steeds netjes omgewisseld, maar wel gedoe om dat meerdere malen te moeten doen.
Bedankt voor je reactie. Hoe wist je kennis dat ze niet de goede partij hadden geleverd?
Tancreda4 schreef:Een paar x bij hay to you besteld. Zowel grote als kleine balen. De sevice is echt top, zo fijne communicatie en vanaf begin duidelijk wanneer t kan komen. Ook geen slecht spul gehad!
Volgende week komt er een levering van corsten, dat is onze eerste. Ik ben heel benieuwd.
Beiden hebben kleine pakjes over geperst vanuit grote volgens mij, waardoor er best wat gruis en stof uit gaat. Ik verwacht eigenlijk vergelijkbare kwaliteit, maar we gaan t zien!
Tancreda4 schreef:Hmz wel iets om rekening mee te houden. Flauw dat ze dat niet van te voren noemen. Hij moet t hier in 2 verschillende containers zetten. We gaan t zien
RianneH schreef:Ah! Excuus, ik informeerde inderdaad naar een volle wagen. Goed dat je gebeld hebt
Ben benieuwd hoe het hooi gaat bevallen!