Prijzen paarden beleren/doorrijden Canada

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Douwinax

Prijzen paarden beleren/doorrijden Canada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-24 23:53

Hey allemaal,

Ik woon nu samen met mijn vriend in Canada en ga daar op een paardenbedrijf werken om paarden te beleren en doorrijden. Hij beleerd ze zelf voor de kar maar wil dan een totaal pakket aanbieden aan klanten voor beleren ohz en voor de kar.
Nu is mijn vraag wat is normaal om te vragen per keer per paard? Ik heb dit nog nooit als werk gedaan dus ik heb geen idee waar ik aan denken moet.
We praten een vaste prijs per paard af dit is incl borstelen op en afzadelen etc

Ik hoor graag van jullie!
Laatst bijgewerkt door Douwinax op 08-09-24 00:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Amber_anne

Re: Prijzen paarden beleren/doorrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 00:08

Wil je weten wat je de klant kan vragen of wat jij moet vragen voor loon?

De prijzen in Canada liggen heel anders dan in Nederland ik weet niet of iemand hier er iets nuttigs over kan zeggen. Heb je al rondgekeken in de regio wat anders stallen vragen en betalen?

Douwinax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-24 00:20

Amber_anne schreef:
Wil je weten wat je de klant kan vragen of wat jij moet vragen voor loon?

De prijzen in Canada liggen heel anders dan in Nederland ik weet niet of iemand hier er iets nuttigs over kan zeggen. Heb je al rondgekeken in de regio wat anders stallen vragen en betalen?

Wat ik moet vragen voor loon.
& ja ik weet de prijzen liggen hier heel anders maar wellicht zit hier iemand op bokt die van canada komt
Nee zo ver was ik nog niet, ik denk gooi hier eerst even het balletje op!

BigOne

Re: Prijzen paarden beleren/doorrijden Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 00:35

Overleg met hem wat hij in gedachten heeft. Dan kun je kijken of je een tegenbod gaat doen. Het hangt er ook een beetje vanaf hoe goed jij bent.

Douwinax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-24 01:30

BigOne schreef:
Overleg met hem wat hij in gedachten heeft. Dan kun je kijken of je een tegenbod gaat doen. Het hangt er ook een beetje vanaf hoe goed jij bent.

Ja precies , dat heb ik ook gezegd. Maar omdat ik niet echt weet waar ik aan moet denken weet ik niet of een tegenbod waardig is, snap je?
Ja heb ook gezegd wat je mij waard vind…

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 01:56

Ik zou behalve de kostprijs, uitzoeken wat de regelgeving is qua bedrijfsvoering, verzekering risico's, belasting, etc.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 08:23

Kent Canada een minimum loon regeling?
Dan zit daar je ondergrens.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 08:48

Is het zwart werk? Is er een CAO in Canada wbt werken met paarden?

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 09:02

Jij komt naar zijn stalling neem ik aan dus je hebt alleen te maken met uren investering. Hoeveel uur verwacht je nodig te hebben?

Ook, denk na over wat precies zij zadelmak vinden (enkel ruiter accepteren? B-dressuur?), pak jij het paard nadat die voor de kar is beleerd of omgekeerd (scheelt enorm!)? Hoe veel tijd in de week is een dier tot jouw beschikking? Is er assistentie voor de eerste paar keer erop, en betaal jij die?

Stel dat je verwacht uit te komen op 20 uur rijtijd. Reken er tijd bij voor klaarzetten/zadelen/ poetsen. En geef jezelf een fatsoenlijk bedrag. Ik gok dat je het zwart gaat doen, zoek goed uit wat de risico's zijn. Je wilt niet het land uit geknikkerd worden voor dit..