Equidry

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kmbly

Equidry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-24 22:09

Bonjourrr,

Ik heb al een tijdje het internet afgestruind, maar ik kom eigenlijk (bijna) niemand tegen in Nederland die een equidry heeft, dus ik dacht: ik vraag even of mensen op bokt er meer van weten :)
Ik zit er zelf over na te denken om een equidry te kopen (een waterdichte jas voor het paardrijden). Deze lijkt me zo fantastisch, maar misschien is het mijn impuls koopgedrag :j
Nu vraag ik me af of iemand hem heeft en welke thermorating zou ik doen.. 2 lijkt me wel prima, maar ik hou toch van dat fleecebont in de 3, maar ik ben bang dat dat te warm gaat worden.
De jas plan ik om te gebruiken wanneer ik in de winter in de bak sta en wanneer ik naar stal ga. Aangezien ik in oktober ga verhuizen van een alles binnen stal naar een ‘alles’ buiten stal, lijkt zo’n jas me zalig.
Iemand ervaringen?

callippo

Re: Equidry

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-24 22:17

Ik denk dat je het beter kunt vragen in een Engelse Facebookgroep, daar zijn de Equidry jassen zo populair, dat er memes van zijn :')

Kmbly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-24 22:44

callippo schreef:
Ik denk dat je het beter kunt vragen in een Engelse Facebookgroep, daar zijn de Equidry jassen zo populair, dat er memes van zijn :')

Goeie! Ik heb er gelijk eentje gejoined *\o/*
Grappig dat het verder niet heel bekend is

Lisa_22

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-24 22:17

Even een schopje, na een uitgebreide zoektocht denk ik erover om een Equidry jas te bestellen. De thermal 1, en dan met laagjes werken. Heb jij de jas inmiddels besteld?

Kmbly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-24 22:26

Ik heb nog niet besteld. Heb met een vriendin besloten te bestellen met black Friday om kosten te besparen.
Had ook nog gekregen naar van die surf/omkleed jassen, maar die hebben niet alles die equidry biedt.