Aankoop keuring sportpaard omgeving hedel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

just_kiki

Aankoop keuring sportpaard omgeving hedel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-24 16:16

Erkende dierenarts gezocht voor een aankoop keuring sportpaard (incl rug en hals). Verkoper wilt niet naar een kliniek rijden dus het moet aan huis gebeuren (accommodatie is geschikt) maar ik kan tot nu toe geen dierenartsen vinden die thuis komen keuren :(

Liefst had ik gekozen voor smdc, maar die doet het ook niet aan huis. Lingehoeve gebeld maar kwamen ook niet daar, hun andere vestiging zou nog terug bellen maar ook niet gebeurd.

Wie weet een erkende, goede paardendierenarts die keurt? In de buurt van hedel!

Autumnn

Re: Aankoop keuring sportpaard omgeving hedel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 16:47

ik weet dat edigit op locatie komt, maar is wel een uur vanaf Hedel. Altijd wel goede ervaringen mee gehad!

elinedeau95

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 16:56

Dierenkliniek landhorst komt door heel Nederland. Stalgenoot goede ervaringen mee

_Caithlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 17:34

Als jij het paard eigenlijk bij het smdc had willen keuren vraag ik me af of je tevreden gaat zijn met iemand aan huis.

Weet dat de keuringen van smdc erg streng zijn.

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 17:38

Kwaliteit van röntgenfotos op de kliniek is ook echt beter dan met een mobiel apparaat. Ik zou perse op de kliniek willen keuren :j

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 17:56

En als je zelf een Paardentaxi regelt mag het paard dan wel naar de kliniek? Dat zou mijn voorkeur wel hebben.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-24 18:01

Autumnn schreef:
ik weet dat edigit op locatie komt, maar is wel een uur vanaf Hedel. Altijd wel goede ervaringen mee gehad!

Helaas doen ze dat niet meer.

silvia58

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 18:11

Misschien een beetje kort door de bocht, maar ik zou om deze reden meteen van de aankoop van het paard afzien. Zoiets van addertje onder het gras. Waarom zou een sportpaard niet naar een kliniek kunnen ? De wedstrijden zijn toch ook niet bij de verkoper thuis ? Er zijn meer goede paarden te koop dus ik zou gewoon lekker verder kijken. Succes met een beslissing.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 18:21

Piekenhoef komt aan huis keuren

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 18:23

silvia58 schreef:
Misschien een beetje kort door de bocht, maar ik zou om deze reden meteen van de aankoop van het paard afzien. Zoiets van addertje onder het gras. Waarom zou een sportpaard niet naar een kliniek kunnen ? De wedstrijden zijn toch ook niet bij de verkoper thuis ? Er zijn meer goede paarden te koop dus ik zou gewoon lekker verder kijken. Succes met een beslissing.

Ik denk dat ze stiekem al weten dat hij niet goed is en dan is het een ritje voor niks.

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 19:18

Diernartsen?

Weet alleen niet of je hals en rug foto's thuis kan maken? Zal vast wel maar weet niet beter of je gaat naar een kliniek.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-24 20:32

silvia58 schreef:

Misschien verkeerd neergezet. Paard is nog onbeleerd maar ze wilt er (serieus) mee de sport in. Ze wilt haar keuren voor de sport en niet als recreatiedier.
Ze wil dus een écht kritisch blik, op dit moment.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 20:33

just_kiki schreef:
Erkende dierenarts gezocht voor een aankoop keuring sportpaard (incl rug en hals). Verkoper wilt niet naar een kliniek rijden dus het moet aan huis gebeuren (accommodatie is geschikt) maar ik kan tot nu toe geen dierenartsen vinden die thuis komen keuren :(

Liefst had ik gekozen voor smdc, maar die doet het ook niet aan huis. Lingehoeve gebeld maar kwamen ook niet daar, hun andere vestiging zou nog terug bellen maar ook niet gebeurd.

Wie weet een erkende, goede paardendierenarts die keurt? In de buurt van hedel!

DAP Suylichem? Goede ervaringen mee.
Gaan wij altijd heen vanuit Velddriel

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 21:06